کد خبر 1071784
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
محمد صمیمی

ملی پوش سابق پرتاب دیسک گفت: دوومیدانی آینده‌ای برایم نداشت و در حال حاضر در یک مغازه فروشندگی می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد صمیمی در مورد اینکه آیا به دوومیدانی و پرتاب دیسک بازخواهد گشت یا خیر، گفت: فعلا شرایط طوری نیست که بتوان روی آن حساب کرد و آینده ای وجود ندارد. حتی مبینی سرپرست فدراسیون تماس گرفت و گفت حیف است و برگردید، اما به اعلام کردم با این وضعیت خیلی سخت است که بخواهیم تمرین کنیم. کفش تخصصی پرتاب 3 میلیون تومان و مکمل و پروتئین نزدیک دو میلیون تومان در ماه هزینه دارد. از کجا باید این مبالغ را فراهم کرد وقتی قرارداد و درآمدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

اوضاع وخیم دو پرتابگر دیسک ایران در بلاروس

وی ادامه داد: من سال 88 قرارداد 17 میلیون تومان بود، اما سال گذشته قراردادها بین 6 تا 10 میلیون تومان بود. هزینه‌ها چقدر نسبت به سال 88 بیشتر شده است؟ با این شرایط آیا امیدی به بازگشت و تمرین وجود دارد؟ فرض کنید سهمیه المپیک هم بگیرم، آیا پول مربی، اردو  فراهم است؟

ملی پوش سابق پرتاب دیسک گفت: هیچ وقت کیهانی را نمی‌بخشم. او ضربه بزرگی به دوومیدانی زد و باعث شد بسیاری از ملی پوشان و رکوردداران خداحافظی کنند. چرا باید ورزشکاری که 22 سال دارد به خاطر بی توجهی‌ها کنار بکشد؟ گفته‌ام اگر کیهانی بخواهد دوباره رئیس شود، دیگر پایم را در پیست هم نخواهم گذاشت.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو عنوان کرد: به هرحال هر ورزشکاری برای اینکه خوب تمرین کند، باید درآمدی داشته باشد، اما باشگاه و قراردادی وجود ندارد. خود من در حال حاضر در یک مغازه فروشندگی می‌کنم تا بتوانم امرار معاش کنم. 15 سال در دوومیدانی بودم و در هر رویداد بین‌المللی رفتم مدال گرفتم، اما چه کسی قدر آنها را می‌داند؟

صمیمی با اشاره به اینکه یک ورزشکار تمرین بدون دغدغه می‌خواهد گفت: سال گذشته با کمک تربیت بدنی یک ماه به تنهایی اردو بودم و نزدیک 62 متر پرتاب کردم، حالا فرض کنید چند ماه به همراه مربی، اردوی داخلی و خارجی داشته باشیم، چه اتفاقاتی می‌افتد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    ایران زیبا! چطور استعدادها را شکوفا می‌کند که شخص که میتواند مدال آور و قهرمان ملی شود فرار را ترجیح و به فروشندگی روی می اورد،!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس