کد خبر 1071443
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
شطرنج

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت که با وجود گذشت نزدیک به شش ماه از پایان لیگ برتر این رشته، هنوز نتوانسته است مبلغ قراردادش از باشگاه پرسپولیس را دریافت کند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر شطرنج در حالی اوایل آذر 98 به پایان رسید که تیم سایپا قهرمان شد، ذوب‌آهن در رده دوم ایستاد و پرسپولیس سوم شد.

از نکات جالب توجه این لیگ، تیم‌داری باشگاه پرسپولیس و حضور چهره‌های شاخصی همچون احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو، آرین غلامی و ... در این تیم بود که البته در نهایت منجر به کسب عنوان سومی شد.

نزدیک به شش ماه از پایان این لیگ گذشته و حتی مدیریت فدراسیون نیز تغییر کرده است، اما شطرنج‌بازان تیم پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند به پول خود برسند.

بیشتر بخوانید:

سرایت دودستگی از مدیران به بازیکنان پرسپولیس

آرین غلامی، استاد بزرگ شطرنج ایران و یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس در لیگ برتر شطرنج در این باره اظهار داشت: سال گذشته قرار شد که پرسپولیس در لیگ برتر شطرنج حضور داشته باشد. این اتفاق رخ داد و قراردادها هم با شطرنج‌بازان بسته شد، ولی متأسفانه پس از پایان مسابقات هیچ پرداختی از طرف باشگاه صورت نگرفت و باشگاه به تعهدش عمل نکرد. فکر می‌کنم این مسئله در زمان مدیریت آقای انصاری‌فرد بود که حالا او رفته و تکلیف پرداختی‌ها نیز اصلاً مشخص نیست.

وی افزود: از زمان برگزاری لیگ برتر شطرنج مدت‌ها گذشته است، اما هنوز خبری نیست و امروز و فردا می‌شود و ما هم نمی‌دانیم باید از چه دری وارد شویم و به کجا شکایت کنیم.

استاد بزرگ شطرنج ایران در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشته است یا نه، گفت: فدراسیون در جریان است، ولی متأسفانه هیچ کاری در این باره انجام نشده است.

غلامی به اشاره به اینکه او، قائم مقامی، مقصودلو، پوررمضانعلی و خانم‌ها اسدی و زاهدی‌فر عضو تیم شطرنج پرسپولیس بودند، در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه امیدوار است که بتواند به مبلغ قراردادش برسد، تصریح کرد: این حق ماست و البته برمی‌گردد به مسئولان که بخواهند حق ورزشکاران را بدهند یا خیر. قطعاً این امید وجود دارد، چون قراردادها امضا شده و برگه‌هایش موجود است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس