کد خبر 1071134
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سه شنبه ثبت نام مجدد متقاضیان گازسوز کردن خودرو‌ها

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از روز سه شنبه (۲۳ اردیبهشت) سامانه ثبت نام گازسوز کردن خودروها فعال است و مالکان خودروهای نام‌برده می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش مشرق، حمید قاسمی ده چشمه قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ثبت نام متقاضیان گازسوز کردن خودروها گفت: از آنجا که سامانه قبلی دارای خطاهایی بود، این سامانه جدید به زیرساخت‌های اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار و ... متصل است و صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو باشد به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: استفاده خودروهای عمومی از این خدمات رایگان است و براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو ندارد.

قاسمی ده چشمه اضافه کرد: سامانه ثبت نام گازسوز کردن خودروها از روز سه شنبه (۲۳ اردیبهشت) فعال است و مالکان خودروهای نام‌برده می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

به گفته قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی؛ افرادی که در گذشته از این در سامانه قبلی ثبت نام کردند و پیامک‌های فراخوان برای آن‌ها ارسال شده باید به این پیامک‌ها توجه کنند و به سایت یا شماره تلفن‌هایی که در پیامک اعلام شده مراجعه نمایند، زیرا در غیر این صورت نوبت آن‌ها از لغو می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیعه علی ازنسل آریا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    کاش برای شخصی هام فکری میشد، خیلی‌ها دارن نون درمیارن ازراه مسافرکشی.... مسئول محترم مربوطه بهتر میدونن.. بهرحال تشکر
  • محمدسلمانی یالقوزآغاجی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    نصب سی ان جی روی ماشین ال۹۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس