کد خبر 1071040
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
بودوروف

نیکولای بودوروف، مدافع این فصل استقلال که تنها پس از چندبازی برای این تیم قراردادش را فسخ و به کشورش برگشته است، احتمالا در فصل آینده در یک تیم دسته دومی لیگ بلغارستان توپ خواهد زد.

به گزارش مشرق، این مدافع 32 ساله فعلا با تیم بلاگوفگراد درحال تمرین است و به مسئولان باشگاه اعلام کرده درصورتی‌که در تابستان پیش‌رو پیشنهاد خارجی دریافت نکند، فصل آینده با پیراهن این تیم راهی مسابقات خواهد شد. این تیم تا پیش از تعطیلی مسابقات به‌دلیل شیوع کرونا با 25 امتیاز در رده یازدهم لیگ دسته دو این کشور قرار داشت و با توجه به فاصله زیادش با تیم‌های قعر و بالای جدول، حضورش در مسابقات فصل بعد این لیگ نیز تقریبا قطعی است. مسئولان آن برای تقویت تیم خود در فصل آینده چند بازیکن دیگر ازجمله استانیسلاو مانولف از لودوگورتس و الکساندر دیولگروف از اتار را مدنظر دارند تا یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک باشند.

بیشتر بخوانید:

یک مشکل به مشکلات استقلال اضافه شد

وارن فینی مربی انگلیسی این تیم همچنین جدایی گابریل پریرا بازیکن برزیلی این تیم را تایید کرده است.نیکولای بودوروف، مدافع این فصل استقلال که تنها پس از چندبازی برای این تیم قراردادش را فسخ و به کشورش برگشته است، احتمالا در فصل آینده در یک تیم دسته دومی لیگ بلغارستان توپ خواهد زد. این مدافع 32 ساله فعلا با تیم بلاگوفگراد درحال تمرین است و به مسئولان باشگاه اعلام کرده درصورتی‌که در تابستان پیش‌رو پیشنهاد خارجی دریافت نکند، فصل آینده با پیراهن این تیم راهی مسابقات خواهد شد.

این تیم تا پیش از تعطیلی مسابقات به‌دلیل شیوع کرونا با 25 امتیاز در رده یازدهم لیگ دسته دو این کشور قرار داشت و با توجه به فاصله زیادش با تیم‌های قعر و بالای جدول، حضورش در مسابقات فصل بعد این لیگ نیز تقریبا قطعی است. مسئولان آن برای تقویت تیم خود در فصل آینده چند بازیکن دیگر ازجمله استانیسلاو مانولف از لودوگورتس و الکساندر دیولگروف از اتار را مدنظر دارند تا یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک باشند. وارن فینی مربی انگلیسی این تیم همچنین جدایی گابریل پریرا بازیکن برزیلی این تیم را تایید کرده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس