جاستین ترودو نمایه

نخست وزیر کانادا به شهروندان این کشور هشدار داد هرگونه تعجیل در بازگشایی مراکز اقتصادی عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، نخست وزیر کانادا شنبه شب به وقت تهران نسبت به بازگشایی مجدد فعالیتهای اقتصادی و رفع محدودیتهای ایام کرونا هشدار داد.

به نوشته وبگاه «چنل اشیا نیوز»، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا هشدار داد در صورت عجله در بازگشایی مجدد فعالیتهای اقتصادی، موج دوم ویروس همه گیر کرونا موجب حبس کانادایی ها در منازل در تابستان سال جاری می شود.

بیشتر بخوانید:

تمدید محدودیت سفر میان آمریکا، کانادا و مکزیک

مرز میان کانادا و آمریکا برای یک ماه دیگر بسته می‌ماند

ترودو در نشست مطبوعاتی به نگرانی خود در باره شیوع کرونا در شهر«کبک» اشاره کرد و افزود که هرگونه بازگشایی باید تدریجی باشد. ترودو تاکید کرد که کانادا هنوز در مرحله اضطراری قرار دارد و لازم است کاناداییها بسیار مراقب باشد.

 به نوشته این منبع خبری، شمار فوتیهای ناشی از کرونا با افزایش ۳.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۶۲۸ تن رسید. تاکنون نزدیک به ۶۸ هزار تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس آمارهای ثبت شده، کشته شدن سالمندان در کانادا ناشی از کرونا به یک فاجعه در این کشور مبدل شده است.

به گزارش وبگاه مرجع «ولدو میترز» آمریکا با نزدیک به ۸۰ هزار کشته در صدر جدول کروناییهای جهان قرار دارد. در این کشور تاکنون ۱۳۳۵۲۳۸ نفر به کرونا مبتلا شده اند. کانادا با نزدیک به ۶۸ هزار  مبتلا در جایگاه دوازدهم جهانی قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس