کد خبر 1070885
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
تجارت صادرات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقیق و تفحص از آن با تلاش دست‌های پیدا و پنهان بی نتیجه باقی مانده است.

به گزارش مشرق، علی اکبر کریمی عضو هیأت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست خبری که عصر امروز با محور بررسی روند تفحص از روند قاچاق کالا  برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقیق و تفحص از آن با تلاش دست‌های پیدا و پنهان بی نتیجه باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

فراز و نشیب چند ساله برای قرائت گزارش قاچاق در مجلس

معطلی چند ساله گزارش ۳۷ میلیارد دلار قاچاق در هیات رئیسه مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حداقل انتظار این بود که گزارش تفحص از روند مبارزه با قاچاق در صحن علنی مجلس قرائت و مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در نیمه اول تیرماه ۹۵ درخواست تفحص از روند بررسی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه شد. البته قبل از آن تفحص دیگری در همین خصوص ارائه شد که پس از مکاتبه با ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز به علت تشابه کنار گذاشته شد و روال درخواست دوم طی شد.

کریمی اضافه کرد: در تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۹۵ گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی رسید و به نمایندگان متقاضی گزارشی ارائه شد و در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۹۵ گزارش کمیسیون به صحن مجلس رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    اونی که کانتینر کانتینر قاچاق می کنه یعنی یا خودش تو کشور مسئولیت بالا بالا داره یا وصله. نظام باید پاکسازی بشه. مدارا رو تموم کنید لطفا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس