کد خبر 1070862
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع

توزیع دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران با ۱۱۰هزار بسته حمایتی در حرم امام(ره) آغاز شد.

به گزارش مشرق، همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) دومین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

علیرضا حیدرنیا، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز در این حرم نورانی ۱۴هزار بسته معیشتی و بهداشتی بسته‌بندی و آماده شده که به شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود.

ببینید:

عکس/ رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع

عکس/ ایران همدل، اطعام مهدوی

وی افزود: علاوه بر این تعداد، با کمک تمام ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و خیران تعداد ۱۱۰هزار بسته حمایتی تهیه شده که یکی دو روز آینده در سراسر استان تهران توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: بسته‌های مرحله دوم مختص کسانی است که فقیر و نیازمند نیستند بلکه افرادی هستند که به واسطه شیوع کرونا شغل‌شان دچار آسیب شده و در این مدت زیان دیده‌اند لذا این خانواده‌ها را از طریق پایگاه‌های بسیج شناسایی کرده‌ایم و بسته‌ها را با حفظ شأن و کرامت در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه رزمایش مرحله اول بازتاب خوبی داشت، گفت: پس از فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای اولین رزمایش کمک مؤمنانه، خیزش بزرگی برای مواسات و همدلی صورت گرفت و توانستیم مرحله دوم را نیز به خوبی به مرحله اجرا برسانیم و تا پایان کرونا در کنار مردم و خادم مردم خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس