5 جی

تقریبا از ابتدای ماه آوریل میلادی اخباری از حملات مردم مناطق مختلف انگلستان به برج‌های مخابراتی اینترنت نسل ۵ منتشر شد.

سرویس جهان مشرق _ یکی از شایعات عجیبی که از زمان اوج گرفتن انتشار ویروس کرونا در قاره اروپا شکل گرفت بحث انتشار ویروس از طریق دکل‌های مخابراتی مرتبط با برنامه اینترنت نسل پنجم یا ۵G بود که هیچگاه به شکل دقیق مشخص نشد که این شایعه عجیب از کجا سرچشمه گرفته و مردم کشورهای پیشرفته اروپایی که مدعی تمدن و قطب علم و فناوری هستند چگونه آن را باور کرده و واکنش نشان می‌دادند.

تقریبا از ابتدای ماه آوریل میلادی اخباری از حملات مردم مناطق مختلف انگلستان به برج‌های مخابراتی اینترنت نسل ۵ منتشر شد.

طبق گفته رسانه‌های معتبر غربی از جمله وبسایت businessinsider تا کنون ۷۷ دکل مخابراتی در کشور انگلستان طی حملات مردم خشمگین به آتش کشیده شده و خسارات جدی دیده است.

همچنین گفته می‌شود در حملات به کارکنان محل و افرادی که مسئول نصب و استقرار این برج‌های مخابراتی هستند تا کنون ۴۱ خدمه زخمی شده‌اند.

این حملات تا جایی ادامه پیدا کرده است که یک شهروند خشمگین یکی از مهندسین حاضر در محل استقرار برج مخابراتی را با خودرو شخصی خود زیر گرفته و شدیدا زخمی میکند.

همچنین مسئول کمپانی UK Mobile که ۴ اپراتور تلفن فعال در انگلستان را شامل می‌شود می‌گوید بسیاری از این حملات حتی به دکل‌هایی انجام می‌شود که ارتباطی با برنامه اینترنت نسل ۵ ندارند و اگرچه حجم حملات در روزهای اخیر کاهش یافته اما همچنان متوقف نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    به یاد دکل گم نشده مون افتادم که از خورجین اصلاحات پیدا شد
  • CA ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    23 7
    اینها هم دیوانه شدن.
    • SE ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      21 2
      کار سیا است
  • DE ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    35 19
    نابودی ۸۰ دکل اینترنتی در انگلیس به علت شایعه انتشار ویروس کرونا// مردم انگلیس بسیار با فرهنگ دار و با مطالعه گر و پیشرفت انگیز و علم گیر و غربی هستند که نگو. این خرابکاریها و خرافات مال همون هائیست که توالت لیس میزدند.مردم انگلیس اینقدر پیشرفته وند هستند که هنوز پادشاهی دارند . یعنی شبانه روز تو کاربکنی یک مشت مفتخوار کنه و زالو تخت نام پادشاه و سلطنت فقط از بهترین قصرها و ماشین ها و خوراکیها و مال و منال....برخوردار باشند از جیب مردم .ای خاک بر سر مردمی که اینقدر احمق هستند و شکر خدا مردم انگلیس اکثرا این مفتخواری تحت نام پادشاهی را مسخره میکنند. شاید پادشاهی انگلیس همراه با پادشاهی آل سقوط با هم برچیده شوند.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    15 9
    با این همه ادعا نمیدونید امواج اولتراسونیک بر روی بدن موجودات زنده اثر منفی میزاره و بر روی سیستم ایمنی بدن انسان همین طور
    • BE ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      7 4
      بله الف (ELF) تاثیر زیادی رو بدان دارد. جستجو کنید میبینید و در ضمن کمترک نیز فراموش نکنید..... اربابان جهانی (شامل اصلاحطلبه ها ) به دنبال به بند کشیدن و از بین بردن سلامتی هستند!
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      16 3
      06:41 و این همون بازار آزاد جهانی بود که غربی‌ها سنگشو به سینه میزدن دیگه؟!یا فقط تا زمانی که غربیا بفروشن بقیه بخرن بازار آزاده؟؟ پس فردا اگه شرکت آمریکایی اونجا دکل نصب کنه اینقدر تبلیغ مثبت میکنن که یه عده از همین انگلیسی ها میرن دورو برش خونه میخرن چون گفتن سرطانم شفا میده!!!
    • احمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
      10 0
      شبکه موبایل موج التراسونیک تولید نمی کنه دلبندم. التراسونیک میشه مافوق صوت. اصلا موج رادیویی و الکترومغناطیسی نیست. اگر هم باعث اثرات منفی بشه، ویروس کرونا تولید نمی کنه. اگر هم بکنه، خوب دولت کلش رو جمع کنه. برگردن به عصر تلفنهای سیمی.
  • ایرانی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    15 15
    تخریب دکل ها به خاطر اینکه این تکنولوژی چین است و چین را عامل تولید و انتشار ویروس می دانند است نه اینکه دکل ها را عامل انتشار بدانند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    26 9
    اگر پاستور میکروب را کشف نمی کرد. امروز بر خورد بشر با با انواع بیماری های عفونی نیز مانند کرونا بود. یعنی همه راه حل های پزشکی به قرنطینه و فاصله گذاری ورعایت بهداشت ختم میشد. اگر مقامات سیاسی و بهداشتی کشور بخواهند. می شود با تغییر سبک زندگی و و رزش و دادن دارو و تغذیه درست همه بیماران پر خطر را در برابر کرونا مقاوم نمود تا منجر به بروز علائم شدید و مرگ در ان ها نشود.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 15
    اتفاقا این حرف ادعا نیست. آمارها میگه شهرهایی که عمدتا از لحاظ کرونا در وضعیت سفید هستند دارای سرعت اینترنت پایینی هستند و البته وضعیت قرمزها برا جاهایی است که دارای سرعت اینترنت بالایی هستند
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    3 3
    آمریکا چون از نفوذ چین میترسد و نمی خواهد اروپا از چین تکنولژی را وارد کند و خودش هم توانایی آن را ندارد پس به نحو احمقانه ای اروپائیها رو تحریک میکنه تا مقابل این تکنولژی بایستند!
  • لبنت IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    آخ جون، خدا را شکر. دارن با دست خودشون، خودشون را تضعیف می‌کنند. بیایید یه چو بندازیم توی انگلیس که تانک و هواپیمای جنگی، باعث شیوع کرونا هستند. چه شود. خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس