کد خبر 1069939
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه مدعی شد تبعات ناشی از ویروس کرونا بدترین حمله به آمریکا بوده است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه مدعی شد تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا در آمریکا از حمله به «پارل‌ هاربر» در جنگ جهانی دوم یا حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بدتر بوده است.

ترامپ در جمع خبرنگاران کاخ سفید، درباره شیوع ویروس کرونا گفت: «ما با بدترین حمله‌ای که علیه کشورمان انجام شده مواجه شدیم. این واقعاً بدترین حمله‌ای است که علیه ما شده است. از پرل هاربر بدتر است. از [حادثه] مرکز تجارت جهانی (حمله به برج‌های دوقلوی جهانی در روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱) هم بدتر است.»

بیشتر بخوانید:

روایت رسانه آلمانی از فقر و بدبختی روزافزون نیویورکی‌ها

حمله ژاپن به پایگاه دریایی آمریکا در منطقه پرل‌ هاربر در روز ۷ دسامبر ۱۹۴۱ میلادی آمریکا را وارد معرکه جنگ جهانی دوم کرد.

در حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی با هواپیماهایی که ادعا می‌شود ربوده شده بودند حدود ۳۰۰۰ نفر جان باختند. آمریکا به بهانه این حادثه به افغانستان و عراق حمله کرد.

شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ تا به حال به کشته شدن بیش از ۷۰ هزار نفر از شهروندان آمریکا منجر شده است. از طرف دیگر دولت آمریکا برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری بخش زیادی از اقتصادش را تعطیل کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 5
    بدتر هم میشه انشالله تا نابودی کامل آمریکا و تبدیل شدنش به فقیر ترین منطقه جهان
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 1
    یعنی هنوز نفهمیدی؟!! کرونا با اون ابعاد نادیدنی اومده که متکبران جنایتکار را کنفت و تنبیه کنه.
  • ناظر باهوش IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 1
    حمله به پرل هاربر باعث ورود امریکا ب جنگ جهانی دوم شد و در نهایت استفاده از بمب اتم توسط امریکا. حملات یازده سپتامبر باعث حمله به عراق و افغانستان ک بعد ۲۰ سال کماکان ادامه داره، آیا حالا ک ترامپ میگه کرونا از اون دو حمله بدتر هست باید باز هم منتظر اتفاقاتی باشیم؟
  • مهدی IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    خب چرا جواب حمله اش رو نمیدی Great America؟! نکنه میخوای به ضربه کرونایی های این حمله هم مدال بدی یا با کرونا توافق صلح امضاء کنی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس