کد خبر 1069837
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
والیبال

وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه دو عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال و جودو را منصوب کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس احکام صادره از سوی مسعود سلطانی فر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان عضو هیئت رییسه فدراسیون والیبال و رمضانعلی جلیلوند به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جودو منصوب شدند.

بر اساس این گزارش در بخشی از احکام وزیر ورزش و جوانان به این دو عضو هیات رئیسه دو فدراسیون والیبال و جودو آمده است: توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم.عجب اتفاقی!؟ وزیر گردشگری به خاطر کرونا بی کار شده آقای سلطانی هم او را عضو هیئت رییسه والیبال کرده و جالب تر آن که او هم پدیرفته؟! و این هر دو هرگز کلام پیامبر را ندیده اند که فرمود کسی که مسوولیت کاری را که در آن مهارت ندارد به پذیرد ملعون است.و یا این حدیث از امام صادق که فرمود :« ما ابالی من ایتمنت خاینا او مضیعا فرقی بین این نیست که کاری را به خاین یا به کسی که مهارت ندارد بسپارم.!؟ خب آقای مونسیان از کجا تخصص مدیریت ورزشی آن هم والیبال را دارد؟! اگر بازی باشد همه بالاخره در محیط های ورزشی انجام داده ایم اما عضو هیئت مدیره شدن چیز دیگری است که اصلا نه مونسیان که ما هم نداریم.بی خود نیست که فساد تمام فوتبال را در زمان این سلطانی گرفته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس