سعید آذری نکونام

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تأکید کرد که سعید آذری فصل آینده هم در این باشگاه مدیرعامل خواهد بود.

به گزارش مشرق، علی محمدی درباره وضعیت باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: باشگاه فولاد خداراشکر از زیرساخت‌های خیلی خوبی برخوردار است و در بحث آکادمی هم خیلی قوی ظاهر شده است. سعید آذری و همکارانش در باشگاه در حال حاظر توسعه مدارس فوتبال و آکادمی را در سراسر کشور در دستور کار قرار داده‌اند و قرار است برای فصل آینده بیشتر بازیکنان را از آکادمی‌های خودمان انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: بحث تجهیز ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به سیستم VAR یکی دیگر از اقدامات در حال اجرا توسط باشگاه است. مذاکرات و هماهنگی‌ها برای خرید و ورود این سیستم به ایران انجام شده است و همچنین با فدراسیون مکاتباتی صورت گرفته است تا ما به صورت داوطلبانه میزبان آموزش این سیستم به داوران عزیز باشیم. اقدامات دیگر صورت گرفته تقویت زمین‌های تمرینی و اصلی باشگاه بوده که به خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

نخستین ورزشگاه ایران که به VAR مجهز می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و رئیس هیئت مدیره این باشگاه درباره حرف و حدیث‌هایی که پیرامون جدایی سعید آذری از فولاد و پیوستنش به سپاهان مطرح است، تأکید کرد: آقای آذری یک مدیر توانمند و ورزشی است که عملکرد خیلی خوبی هم داشته است. ما از ایشان حمایت صد درصدی می‌کنیم و دوست داریم که با ایشان ادامه همکاری دهیم. بهتر است آذری به فکر سپاهان و جاهای دیگر نباشد، چون ما به ایشان نیاز داریم. الان کادر مدیریتی و فنی فولاد بسیار همدل هستند و ان‌شاءالله ما هم تیم را حمایت کامل می‌کنیم تا برای فصل آینده بیشتر تقویت شود. آذری با قدرت به کارش در فولاد ادامه می‌دهد و قرار نیست از ما جدا شود. همچنین ما حمایت کاملی هم از جواد نکونام و کادر فنی‌مان داریم و مطمئناً فصل آینده هم فولاد را با حضور آذری و نکونام راهی مسابقات می‌کنیم.  

محمدی راجع به تعطیلی مسابقات و آینده مبهمی که این فصل لیگ برتر دارد، خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی بود که از تعطیلی مسابقات بیشتر ضرر کرد، چون تیم خیلی خوب هماهنگ شده و در سه بازی آخر هم به پیروزی  رسیده بود. تیم ما در حال طی کردن روندی صعودی بود و به کسب سهمیه خیلی امیدوار بودیم، اما کرونا بیشترین ضربه را به ما زد.

وی درباره موضع باشگاه فولاد در قبال تعطیلی یا ادامه پیدا کردن مسابقات تصریح کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا هر تصمیمی گرفت، ما تابع آن هستیم، چون این ستاد نگاه ملی به موضوع ورزش و سلامت دارد. ما آماده ادامه مسابقات هستیم، ولی اگر بنا شد لیگ امسال به کل تعطیل شود با همت کادر فنی، بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه برای فصل بعد تیم قوی‌تری را روانه مسابقات می‌کنیم. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس