کد خبر 1069673
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
رنج مقدس2 - انتشارات عهد مانا - کراپ‌شده

انتشارات عهدمانا، جلد دوم کتاب پرفروش «رنج مقدس» نوشتۀ نرجس شکوریان‌فرد  را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، انتشارات عهدمانا، جلد دوم کتاب پرفروش «رنج مقدس» نوشتۀ نرجس شکوریان‌فرد  را منتشر کرد.

نرجس شکوریان‌فرد در ادامه کتاب پرفروشش «رنج مقدس»، این‌بار سراغ سوژه‌ فرعی داستان کتاب قبلی خود رفته است و داستان را از نگاه و کلام او شکل می‌دهد. کتاب «رنج مقدس» که در فهرست پرفروش‌ترین آثار داستانی دهه‌ ۹۰ قرار دارد، رمانی بر پایه سبک زندگی ایرانی‌اسلامی است که شخصیت‌هایش از همین جامعه امروزی ما بیرون آمده‌اند و می‌خواهند مخاطب را با نوعی از زندگی اجتماعی و فردی آشنا کنند که در آن رنج‌ها و آلام با آرمان‌ها و آرزوها شیرین می‌شوند. آرمان‌هایی که به زندگی انسان رنگ می‌دهند و رنج‌ها را آسان می‌کنند. اگر با «رنج مقدس»، ارتباط برقرار کرده‌اید و از نکات شیرین سبک زندگی ایرانی اسلامی آن بهره بردید، پیشنهاد می‌کنیم،«رنج مقدس۲» را از دست ندهید.

«مصطفی فاصله بین دو کلاس را تماس گرفت تا صدای لیلا را بشنود. از دیشب نخوابیده بود، جز دو تا نیم ساعت. نگران لیلا بود تا همین حالا که خاموشی موبایل لیلا نگران‌ترش کرد.

شماره خانه را گرفت و صدای گرفته مادر لیلا دل‌نگرانیش را بیشتر کرد.

مادر نمی‌دانست چه شده. چند باری بی‌ اختیار تا اتاق لیلا رفت و گوشی خرد شده را دید و برگشت. مانده بود چه کند. دلش نمی‌ خواست در این‌ همه گرفتاری تماس بگیرد با همسرش. او مأموریت بود و از تلفن پریشب شیرین نگران شده بود و برای اولین بار هم بیش از پنج بار تماس گرفته بود و جویای احوال لیلا شده بود.

مادر چشمانش را بست و برای چند لحظه توسل کرد. یک عقل کامل‌تری باید او را از میان این گرداب بیرون می‌کشید. قایق زندگی لیلا میان گرداب افتاده بود و کار یک بزرگ‌تر بود.»

انتشارات عهدمانا «رنج مقدس۲» را در ۲۱۰ صفحه رقعی و با قیمت ۲۶هزار تومان راهی بازار نشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس