کد خبر 1069593
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
مارک میلی

وزارت دفاع آمریکا برخلاف اظهارات رئیس جمهور این کشور درباره منشأ ویروس کرونا گفت که نمی‌داند این ویروس از کجا به سراسر جهان منتشر شده است.

به گزارش مشرق  به نقل از روسیا الیوم، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا سه شنبه شب در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ویروس کرونا از آزمایشگاه ووهان یا از مکان دیگری منتشر شده است یا نه گفت که «ما اطلاعی در این باره نداریم و نمی دانیم از کجا آمده است».

بیشتر بخوانید:

مبتلایان به کرونا در پنتاگون به بیش از ۷۴۰۰ نفر رسید

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد که دولت آمریکا برای کشف حقیقت این موضوع، آن را بررسی می‌کند.

این اظهارات مسئول بلندپایه پنتاگون با اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در آن بارها چین را به عامل انتشار ویروس کرونا در جهان متهم کرده است، منافات دارد.

ترامپ پنجشنبه گذشته گفته بود که اسناد و مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد، منشا شیوع ویروس کرونا، آزمایشگاه ووهان چین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    2 1
    آره صد در صد!!!!!
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 3
    غلط کردی
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    3 1
    شاید کار اونا نباشه چون اینقد این ویروس گسترش پیدا میکنه که گرسنگی و بی خانمانی دیگه بعدش بیداد میکنه و خیلی از مردم کشور خودشون از بین میرن و شورش و جنگ و تجزیه ی ایالتی شکل میگیره و امپراطوری شون خیلی زود منقرض میشه!....به نظرم از علائم آخر الزمان هست و ممکنه کسی دخیل نبوده باشه چون خیلی از شرکت ها و کمپانی های غول دنیا اینطوری دارن ورشکسته و نابود میشن!...شایدم این از علائم طلوع افتاب غربی باشه!....نمی دونیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس