کرونا نمایه

مطابق ارزیابی اداره آمار اتحادیه اروپا، یک سوم اروپایی‌ها توان تامین مخارج غیرمنتظره خود را ندارند.

به گزارش مشرق، یک سوم ساکنان اتحادیه اروپا(۳۲ درصد) در سال ۲۰۱۹ در تامین مخارج غیرمنتظره مالی همچون جراحی، برگزاری مراسم ترحیم، جایگزینی ماشین لباسشویی خراب یا خودروی فرسوده ناتوان بودند.

مطابق ارزیابی اداره آمار اتحادیه اروپا (یورواستات)، نسبت افرادی که در مواجهه با هزینه‌های پیش‌بینی نشده مشکل مالی دارند در سال ۲۰۱۲ به اوج خود رسید و تا مرز ۴۰ درصد افزایش یافت. با وجود کاهش ۸ واحد درصدی در ۷ سال گذشته ولی این نگرانی وجود دارد که تحت تاثیر رکود اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا شرایط مالی اروپایی ها در سال ۲۰۲۰ بار دیگر رو به وخامت بگذارد.

بیشتر بخوانید:

افزایش خطر فقر در آلمان

تازه‌ترین گزارش یورواستات نشان می‌دهد که در سال گذشته میلادی ۵۶ درصد افراد مجرد دارای فرزند در تامین هزینه‌های غیرمترقبه زندگی خود ناتوان بوده‌اند. این نسبت در میان خانوارهای تک نفره ۴۰ درصد بوده است.

همچنین زنان مجرد در مقایسه با مردان مجرد در مهیا کردن مخارج پیش‌بینی نشده خود مشکل بیشتری داشته‌اند. به طوری که این نسبت در میان زنان مجرد ۴۳ درصد و در بین مردان مجرد ۳۶ درصد گزارش شده است.

کمترین مشکل تامین مالی مخارج برآورد نشده با ۲۵ درصد در میان زوج های فاقد فرزند بوده است. این نسبت در بین خانوارهای ۳ نفره تا ۲۸ درصد افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    اینکه چیزی نیست توی ایران فقط ۴ درصد میتوانند از عهده مخارج زندگی بربیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس