کد خبر 1069446
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس هر روز آبستن حوادث جدید است و گویا جنگ قدرت در این باشگاه تمامی ندارد.

به گزارش مشرق، تنها توصیفی که می توان از شرایط امروز پرسپولیس داشت همین است؛ جنگ قدرت. مدیرانی که از اواخر سال گذشته تا امروز، برای رسیدن به جایگاه یک و اصلی در رقابت هستند اما جالب است که خود را در سایه قرار داده و در ظاهر مدعی رسیدن به این جایگاه نیستند.

همه چیز از قرارداد با یک کارگزار جنجالی شروع شد؛ جایی که محمدحسن انصاری فرد در شرایط بحرانی باشگاه، ظاهرا بدون تحقیق و بدون بررسی همه جوانب، قراردادی را با یک شرکت امضا می کند و در نهایت همزمان با اختلافاتش با هیات مدیره، با این شرکت هم دچار مشکل می شود و سرانجامی جز جدایی برایش حاصل نشد.

شرکت آتیه داده پرداز مدعی است تاکنون 25 میلیارد تومان به پرسپولیس پول تزریق کرده که البته 15 میلیارد آن به صورت قرض الحسنه بوده و باشگاه باید آن را پس دهد. از سویی، مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره سرخپوشان به صوت علنی مطرح کرد که برخلاف تعهداتی که این شرکت داده، در 6 ماه فعالیت، فقط 2 میلیارد و 700 هزار تومان به باشگاه سود رسانده اند. اختلاف بین ادعای هر کدام اینقدر زیاد هست که راستی آزمایی آنها کار راحتی نیست.

چندی بعد، اختلاف بین پرسپولیس و کارگزار فراتر رفت و در نهایت باشگاه اعلام کرد قرارداد فسخ شده است. جالب است که مهدی رسول پناه در جمع خبرنگاران و همچنین در سایت رسمی پرسپولیس در مورد این فسخ قرارداد، توضیحاتی داد. وی تاکید کرد که این قرارداد به نفع باشگاه نبوده و در تلاش هستند تا با بهترین شرایط، اسپانسر جدید جذب کنند. 

بیشتر بخوانید:

ورود وزیر ورزش به دعوای پرسپولیسی‌ها

بعد از فسخ قرارداد خبرهایی آمد که مهرداد هاشمی در حال مذاکره با "ریحان فیلم" است تا این شرکت بار دیگر به عنوان حامی مالی با باشگاه قرارداد امضا کند. عضو هیات مدیره سرخپوشان درحالی در تلاش هست که این شرکت بابت بلیت فروشی در دو سال گذشته به خاطر هفت میلیارد تومان پولی که هزینه کرده، از این باشگاه شکایت کرده است. از سویی، برخی منابع خبر از بدهی 35 میلیاردی به پرسپولیس داده اند که صحت آن هنوز تایید نشده است. 

درحالی که به نظر می رسید مهرداد هاشمی یکه تاز ماجرای این باشگاه است، ناگهان مهدی رسول پناه نظرش نسبت به این کارگزار عوض شد. وی در جلساتی که با دو عضو دیگر هیات مدیره داشته، حامی کارگزاری نشان داد که تا دیروز آنها را سرکوب می کرد!

پیگیری ها گویای این است که رسول پناه در نشستی که با مسئولان آتیه داده پرداز داشته، بابت مباحث مالی و تضمین هایی که آنها باید بدهند و همچنین اضافه شدن متمم هایی به قرارداد، توافقاتی حاصل کرده است. 

ظاهرا در جلسه شب گذشته در وزارت ورزش که مهرداد هاشمی غایب بوده و از وی برای حضور در این نشست دعوتی به عمل نیامده، کفه ترازو به سمت کارگزار قبلی سنگین تر بوده است. شرکت آتیه داده پرداز با این ادعا که تا پایان خرداد 30 میلیارد تومان به این باشگاه تزریق می کند، از همتای خود یعنی شرکت ریحان فیلم پیشی گرفته است. همین سبب می شود امروز مشاور رسانه ای باشگاه در توییتی علیه مهدی رسول پناه، اختلافات بین اعضای هیات مدیره را علنی کند. 

وی در فضای مجازی به این اشاره می کند که قرارداد بهتر روی میز است اما رسول پناه به نفع یکسری سودجو، حاضر به امضای آن نیست. طولی نکشید که سرپرست پرسپولیس هم جواب این کار را داد و اعلام کرد امان الله دیگر سمتی در باشگاه ندارد و وی را متهم به تفرقه افکنی کرد. 

وضعیت پرسپولیس گویای همه چیز است. در روزهایی که بیشتر باشگاه ها دست به دست هم داده اند تا به سازمان لیگ فشار وارد کنند تا لیگ نیمه کاره تعطیل شود، مدیران این باشگاه بدون در نظر گرفتن عواقب این اختلاف ها، به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود هستند. باشگاهی که اکنون نیازمند این است تا از حق تیمش دفاع کند، این بازیکنان تیم هستند که هر روز با مصاحبه های خود به جنگ باشگاه هایی می روند که به دنبال تعطیلی لیگ هستند. با این وضعیت، شاید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس باید خوشحال هم باشد که لیگ تعطیل است و حواشی مدیریتی حداقل دامن تیمش را در کوران مسابقات نمی گیرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    از وزیر و معاون بی لیاقت کاری بر نمیاد، بهتره پیشکسوتان و طرفداران دوباره تجمع کنند تا نتیجه بگیرند،مجلس هم بهتره این وزیر بی لیاقت رو استیزاح کنه تا شاید وزیر بهتری سرکاربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس