کد خبر 1069376
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
افشین پیروانی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوستان می‌گویند لیگ فرانسه تعطیل شده اما به محض اینکه تیم پاری سن‌ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شد حرف از لیگ‌های دیگر زدند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در خصوص نامه کانون مربیان و اینکه آیا پایان دادن به مسابقات لیگ ناحقی در حق پرسپولیس است، اظهار داشت: نظر کانون مربیان برای من قابل احترام است، چون آنها بزرگتران و پیشکسوتان من هستند اما اجازه بدهید مخاطب من کانون مربیان نباشد، مخاطب من کسانی هستند که رقبای ما در لیگ هستند.

پیروانی ادامه داد: هر کسی نسبت به رتبه خودش اظهارنظر می‌کند و منافع خودش را در نظر می‌گیرد می‌گویند 4 تیم اول برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی شوند اما راضی نیستند پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند. اگر قرار است عدالت برقرار شود سهم تیم‌های پنجم و ششم چه می‌شود؟ آنها می‌توانند حتی با یک بازی بالای شما قرار بگیرند.بقیه تیم‌ها چه می‌شوند؟ تیم‌هایی که باید به لیگ برتر صعود کنند یا به لیگ دسته صعود کنند چه؟ تیم‌هایی که باید از لیگ دو به لیگ یک بیایند چه؟ اگر قرار است انصاف رعایت شود حرف شما درست است 4 تیم اول به ‌آسیا معرفی شوند بعد اتفاقی نیفتد اما عدالت این است که همه چیز به نحو احسن انجام شود.

بیشتر بخوانید:

با از دست دادن زمان، لیگ بعد هم به خطر می‌افتد

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه برخی از باشگاه‌ها معتقدند برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر به تیم‌ها ضربه می‌زند، تصریح کرد: اگر بنا به ضربه خوردن باشد پرسپولیس بیشترین ضربه را می‌خورد چون ما بیشترین تماشاگر را داریم.

وی در مورد اینکه عده‌ای معتقدند پرسپولیس خودخواهی می‌کند گفت: واقعاً حق دارند چون ما به لطف خدا و حمایت هواداران 10 امتیاز اختلاف داریم وقتی دست‌شان به تیم حریف و به جام نمی‌رسد باید از خودشان در مقابل جاهایی که باید جوابگو باشند دفاع کنند. تمام مراکز تجاری، بازار، مترو و اتوبوسرانی باز هستند شما نزدیک‌ترین مسیر را بخواهید بروید نیم ساعت تا یک ساعت در راه هستید.

پیروانی که با رادیو جوان گفت و گو می‌کرد، افزود: باید به زندگی کردن کنار کرونا عادت کنیم ما راضی نیستیم خون از بینی کسی بیاید. جام برایمان مهم است اما راضی نیستیم جان یک هموطن یا یک هوادارمان به خطر بیفتد اما نباید بحث‌ها را احساسی کنیم. دوستان می‌گویند لیگ فرانسه تعطیل شده اما به محض اینکه تیم پاری سن‌ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شد حرف از لیگ‌های دیگر زدند. پرسپولیس به دنبال احقاق حق خودش است،‌به دنبال خودخواهی نیست بچه‌های ما زحمت کشیدند و در قبال زحمت‌شان می‌خواهند نتیجه و قهرمانی بگیرند. امیدمان به آینده باشد و عادت کنیم در کنار اتفاقات خوب زندگی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • امیر IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    19 12
    بیا رو راست باش. بگو دلیل اصرار ما اینه که تا وزیر مسعود هست ما باید جام هامون رو بگیریم و مسعود جون رفت دیگر خبری از این جام ها نیست.
    • پرسپولیسی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      8 15
      شما میتونین با 125 تماس بگیرین! زودتر آرامش پیدا میکنی.
  • نادر IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    11 11
    وقتی رقیب اولت از مسابقه دادن باهات خودشو پنهان می کنه عاقل می فهمه تیم اول لیگ کشورت کیه
    • امیر IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      14 8
      برو سابقه تیم اول(خخخخخخ) رو بخون.. لابی(عابدینی) برای اسنپ جام...... پولهای میلیاردی اهدایی هدایتی بخاطر تیم اول(خخخخخخ)...... جعل که دیگه خوراکتون.....
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      7 5
      تیم اول شخص وزیر بگید با مسماتره،شما همونید بودیدکه کاپیتانتون برای سقوط نکردن تو زمین سجده شکر گذاشت .الان هم با امدادهای مورد نظر که همه میدونند زبان درآوردید اسنپ کاپی های عشق ستاره
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 0
      دوست عزیز کیسه کشمون شماهم همونی بودید که از ترس باخت فرار کردید به ترکیه ،شما همونی بودید که از قرار گرفتن پرسپولیس جلوی الدحیل در یک چهارم آسیا نماز شکر به جا آوردید،شما همونی بودید که تو آسیا هم6تایی شدید وآبروی ایران روبردید بازم میخوای بگم؟!!
    • پاسخ به امیر و رفیق باسوادش IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 0
      آقا جواب شما خیلی ساده هستش اول اینکه سرور مجازی و قلعه شکسته سیمان سازان اصفهان از ترس باخت به پرسپولیس وارد زمین نشده حالا خود مردم اصفهان هم می دونن ولی شما خودتون را زدید به خریت تا قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرید .دوم اینکه گیریم وزیر پرسپولیس ولی نمیتونم چرا برای ششتقلالی سنگ تمام گذاشته و وارد پرونده های شاکیان خارجی اونا شده تا جلوی کسر امتیاز و سقوط به رده پایین تر شما ها را بگیره که اگه اینطور نبود آلان شما باید تو وسطای پایین جدول می بودید . سوم بابا تقصیر پرسپولیس چیه که تمام آدم های پولدار و صاحب نفوذ طرفدارش هستند . چهارم بالا شما کجای جدول قرار دارید ؟اهاپ یادم اومد رده چهارم با خداداد امتیاز پایین تر از پرسپولیس تارشم تیم دومتون ده امتیاز با پرسپولیس کمتر داره حالا شما این وسط چی بلغور می‌کنی نمی دونن چون خود جدول لیگ بیانگر اینکه کدوم تیم باید قهرمان بشه هستش پس هر وقت گفتیم پنیر شما فقط بمیر همین .
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    9 6
    این بابا حرف نزنه که از پاکی رو دست نداره
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 3
      بابا ایول یعنی ششتقلالی ها و رئیس باند مافیا سیمان سازی قلعه شکسته و فتل فتلی فتو شاپ کار و جاعل اسناد راستگو هستند ولی آقای پیروانی ... بابا روتونو برم وزیر برای کدوم تیم مستقیم وارد بازی شد تا تیم ششتایی شما با کسر امتیاز و سقوط به پائین جدول لیگ قرار نگیرند باز مدعی هستید وزیر پرسپولیسی هستش بابا روتونو برم که به سنگ پای قزوین گفته زکی!!!!!!!
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 2
    خدایی تنها تیمی که فاصله هوشمند رو رعایت کرده پرسپولیسه اونم با اختلاف۱۰ امتیازی با سایر رقباست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس