کد خبر 1069255
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
سعید آذری

دیروز سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد با همتای خود در استقلال دیداری داشت که باعث انتشار اخباری غیرواقعی شد که اعلام کردند او به همراه پندار توفیقی به خواست اسپانسر استقلال در این جلسه شرکت کرده است.

به گزارش مشرق، آذری اما به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «توفیقی کیست؟ دلیل حضورم ارتباطی با این اشخاص ندارد. چه کسی گفته به درخواست اسپانسر استقلال به باشگاه رفته‌ام؟ من برای مشکلی که برای یک بازیکن شمالی پیش آمده و دوست مشترک محسوب می‌شود با سعادتمند دیدار کردم.»

بیشتر بخوانید:

چک استقلال برای انتقال بلبلی برگشت خورد


آذری البته نامی از این بازیکن نبرده اما به‌نظر می‌رسد ماجرا مربوط به محمد بلبلی بازیکن شمالی استقلال است که قراردادش با این تیم حواشی بسیاری به‌دنبال داشت. بلبلی که بازیکن سپیدرود رشت بود، قبل از استقلال با فولاد قرارداده بسته بود و در ادامه آبی‌پوش شد که این مساله با واکنش جنوبی‌ها همراه شد. رشتی‌ها مدعی بودند قرارداد این بازیکن با فولاد غیرقانونی است و البته اهوازی‌ها هم همین ادعا را درخصوص قرارداد این بازیکن با استقلال داشتند. درنهایت هم این بازیکن با محرومیت 6 ماهه و باشگاه فولاد نیز با جریمه مواجه شد. درحالی که به‌نظر می‌رسد پرونده مختومه شده و هنوز ماجراجویی‌ها درباره این بازیکن ادامه دارد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس