کد خبر 1068974
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
پرویز مظلومی نمایه

عضو سابق کانون مربیان فوتبال 8 سال در کانون مربیان به عنوان عضو هیأت مدیره حضور داشتم ولی نه فدراسیون کانون مربیان را تحویل می‌گیرد و نه حتی خود مربیان.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص بیانیه‌ای که طی روزهای اخیر توسط کانون مربیان برای لغو ادامه مسابقات لیگ برتر صادر شده است، اظهار داشت: من امسال از کانون مربیان استعفا کردم و دیگر در این کانون حضور ندارم. برای استعفایم هم دلیل دارم چون معتقد هستم این کانون قدرتی در فوتبال ایران ندارد.

وی افزود: 8 سال در کانون مربیان به عنوان عضو هیأت مدیره حضور داشتم ولی نه فدراسیون کانون مربیان را تحویل می‌گیرد و نه حتی خود مربیان! جالب است در انتخابات فدراسیون فوتبال هیچ نماینده‌ای از کانون مربیان حضور ندارد و خودشان فقط یک نفر را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به بیانیه‌ای که طی روزهای گذشته صادر شده است اظهار داشت: متوجه شدم که یک بیانیه ای صادر شده ولی صحبت‌های آقای ذوالفقارنسب استاد بزرگوار را در رادیو شنیدم. او در این مصاحبه مدعی شده بود که مسابقات به سال آینده موکول شود و مثلاً اگر سال بعد تراکتور با راه‌آهن بازی داشته باشد سه امتیاز آن را هر تیمی که در لیگ فعلی کسب کرده سال بعد هم به همان تیم بدهند مگر می‌شود چنین کاری انجام داد؟

مظلومی تصریح کرد: در بیانیه هم اشاره شده بود که 18 تیم لیگ برتر به مسابقات ادامه ندهند پس لیگ دسته اول چه می‌شود؟ الان 4، 5 تیم بالای جدول مدعی هستند و می‌گویند مسابقات برگزار شود، 4 تیم در خطر سقوط هستند و آنها هم می‌گویند لیگ را تعطیل کنید و در اواسط جدول هم همه می‌گویند مسابقات نباید برگزار شود. این چه کاری است که همه با آن مخالفت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قرار نیست در هر تصمیم کانون مربیان همه موافق باشند

عضو سابق کانون مربیان فوتبال در خصوص اینکه توصیه‌اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: بهترین راه در شرایط فعلی ادامه لیگ است، البته تصمیم گیرنده نهایی ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت هستند که هوادار به ورزشگاه‌ها بیاید یا خیر، اما معتقدم می‌شود از یکی از کشورهایی که قصد دارد مسابقاتش را ادامه بدهد برای حضور تماشاگران الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد:‌ مگر می‌شود قهرمان لیگ را مشخص کرد؟ استقلال 30 امتیاز دیگر در پیش دارد و مدعی قهرمانی است یا از طرف دیگر تیم‌های سقوط کننده می‌توانند خود را بالا بکشند از طرف دیگر تیم‌هایی در لیگ یک هستند که برای صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند و نباید حق آنها را نادیده گرفت. اینکه پیشنهاد شود لیگ را تعطیل کنیم یا یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنیم اصلاً کار درستی نیست و به قول خودمان اصلاً شدنی نیست.

مظلومی در خصوص اینکه آیا در این مدت با احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال صحبت کرده یا خیر، گفت:‌من با او به صورت تلفنی صحبت کردم. البته وی دعوت کرد به باشگاه بروم ولی به سعادتمند گفتم یک بار به باشگاه آمده بودیم که کلی موضع‌گیری شد بهتر است اصلاً‌به آنجا نیایم. سعادتمند هم تلفنی با من صحبت می‌کند و با هم در ارتباط هستیم اما معتقدم او به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و بار سنگینی روی دوش او خواهد بود حالا که وزارت او را انتخاب کرده باید به این مدیر کمک کند.

وی در خصوص اینکه استقلال و مدیرعامل جدید این باشگاه پیرامون تشکر از یک هوادار خارج‌نشین پیش از پرداخت پول به دیاباته و میلیچ انجام داد گفت: این اتفاق در دوره آقای پندار توفیقی نیز رخ داده بود سعادتمند هم کف دستش را بو نکرده بود که این فرد پولی پرداخت نمی‌کند. او دیده استقلال به کمک نیاز دارد و از این فرد خارج‌نشین کمک گرفته است. آن آقا هم فیش واریزی را که جعلی بوده واریز کرده و سعادتمند هم باورش شده است البته من با آقای سلطانی صحبت کردم که او گفت به مدیریت باشگاه اطلاع داده بود این فیش جعلی است ولی حقیقت ماجرا این است که باید مراقب اینگونه افراد بود.

وی تأکید کرد: یکسری افراد فقط به دنبال سوء استفاده از اسم استقلال و پرسپولیس هستند در حالی که طی سال‌های گذشته بودند افرادی که به استقلال در پشت پرده کمک می‌کردند و  خواهش می‌کردند که اسم‌شان مطرح نشود.

سرمربی اسبق استقلال با اشاره به این موضوع که امیدوار است ویروس کرونا هر چه سریع‌تر از مملکت خارج شود، گفت: جا دارد از کادر درمان و پزشکی که طی ماه‌های اخیر زحمات زیادی را کشیدند تشکر کنیم و امیدوار باشیم تمامی کشورمان به شرایط طبیعی و روال عددی مثل گذشته برگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس