کد خبر 1068566
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
هادی طباطبایی

یک عضو هیات‌ مدیره کانون مربیان می‌گوید برای برگزار شدن یا نشدن لیگ اولویت باید سلامت جامعه و انسان‌ها باشد.

به گزارش مشرق، روز گذشته کانون مربیان فوتبال ایران به ریاست بیژن ذوالفقارنسب بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن از وزیر ورزش خواست که مسابقات فوتبال ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا و کم بودن زمان برای برگزاری ادامه مسابقات، تعطیل شود.

هادی طباطبایی، عضو هیات مدیره کانون مربیان درباره ادامه دادن یا ندادن لیگ برتر اظهار کرد: آن چیزی که خیلی اهمیت دارد سلامت جامعه است. وقتی صحبت از سلامت جامعه می‌کنیم به سلامت انسان‌ها برمی‌گردد. هر تصمیمی اتخاذ می‌شود باید باتوجه به این موضوع باشد.

بیشتر بخوانید:

چرا بعضی تیم‌ها دنبال شروع دوباره لیگ هستند؟

او درباره بیانیه کانون مربیان هم توضیح داد:‌ نقطه نظراتی که دوستان در کانون مربیان داشتند متفاوت بود. من صحبت‌های آقای نکیسا را هم خواندم که بعضی از این صحبت‌ها کاملا منطقی است. در کل نقطه نظرات دوستان خیلی کوتاه و در این حد بود که مسابقات برگزار شود یا نشود. من خودم گفتم اولویت سلامت جامعه است و با توجه به این که هنوز زمان بازگشت به تمرینات برای باشگاه‌ها مشخص نیست و سردرگم هستند، این بلاتکلیفی ممکن است باعث شود فوتبال ما در آینده هم آسیب ببیند. به همین دلیل من نظرم این بود که بازی‌های تعطیل شوند یا عقب بیفتند. ما فقط در همین حد نظر دادیم.

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که آیا همه اعضای کانون در جریان انتشار این بیانیه بودند یا خیر؟ گفت:‌ نمی‌دانم که بعضی‌ها در جریان بودند یا نبودند. چند ساعت قبل از انتشار به صورت پیامکی به ما گفتند کانون قرار است بیانیه بدهد. نمی‌دانم همه در جریان این موضوع بودند یا نه و باید در جلسه‌ای درباره آن صحبت کنیم. کار منطقی این بود که جلسه‌ای برگزار می‌شد که شاید در این صورت خیلی اتفاقات دیگری رخ می‌داد. مثلا آقای نکیسا در این جلسه می‌توانست از نقطه نظرش دفاع کند و شاید خیلی‌ها موافق او بودند.

این پیشکسوت فوتبال ایران و عضو کانون مربیان درباره این که آیا می‌شود لیگ ادامه پیدا کند و فصل آینده با تاخیر شروع شود؟ هم بیان کرد: درباره همه این موضوعات می‌شود صحبت کرد و باید به زمان‌بندی نگاه کرد. اول باید ببینیم بیماری کرونا چه فرصتی می‌دهد که تمرینات شروع شود. بعد از آن هم ببینیم که آیا زمان مناسب برای برگزاری مسابقات را در اختیار داریم یا نه. من فکر می‌کنم اگر مسابقات تعطیل شود فرصت بهتری برای برنامه‌ریزی برای آینده داریم. من فقط همین را گفتم و درباره بقیه بندهای بیانیه باید از خود دوستان سوال کنید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زاگرس IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    آقایان متخصص! شمایی که دم از برنامه ریزی برای فصل بعد میزنید! اگه فصل بعد هم کرونا ادامه داشت تکلیف چیه؟ اگه الان ۲۱بازی انجام شدهوفقط9هفته باقی مانده،فصل بعد با سی بازی چه میکنید؟یانکنه مسأله چیز دیگریست که بارها مسولین و طرفداران پرسپولیس فریادش زدن. آقایان متخصص و برنامه ریز اگه نگران جان مردمین ومیخوایین لیگ تعطیل شه لطفاً جام چهارم رو تقدیم پرسپولیس کنید یا بازیها روباتدابیر بهداشتی انجام بدین بعد لیگ رو تعطیل کنید.ولسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس