کد خبر 1067607
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
افزایش فشار به بایدن برای توضیح درباره اتهام اخلاقی

طی روزهای گذشته شماری از چهره‌ها و رسانه‌های آمریکایی از نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور درخواست کردند درباره اتهامات اخلاقی که علیه وی مطرح شده توضیح بدهد.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها و چهره‌های سیاسی آمریکا از «جو بایدن» درخواست کردند درخصوص اتهامات اخلاقی مطرح شده علیه وی توضیح دهد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، تا کنون تنها سخنگوی کمپین او در این خصوص صحبت و این اتهامات را رد کرده است. اما بایدن شخصاً تا کنون هیچ توضیحی در این خصوص نداده است.

روزنامه «نیویورک تایمز» روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، تحقیقاتش در این زمینه «به جمع‌بندی خاصی نرسیده است».

بیشتر بخوانید:

«الکساندریا اوکازیا کورتز» نماینده لیبرال دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص گفت، چنین اتهاماتی باید مورد بررسی منصفانه قرار گیرد.

«نینا ترنر» از مدیران کمپین «برنی سندر» رقیب انتخاباتی پیشین بایدن روز چهارشنبه گفت، جو بایدن باید به سوالات مطرح شده در زمینه اتهامات اخلاقی‌اش پاسخ دهد.

گروه سردبیری روزنامه «واشنگتن پست» نیز روز چهارشنبه از بایدن درخواست کرد در این باره لب به سخن باز کند.

«تیم مورتاف» سخنگوی کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد این اتهامات را ناشی از بی‌کفایتی بایدن نشان دهد. او گفت بایدن شخصاً در این باره صحبت نمی‌کند زیرا قصد دارد خود را از انتقادات مصون نگه دارد.

«تارا رید» که از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳ در دفتر بایدن در سنای آمریکا مشغول به کار بود، سال گذشته گفت، رفتار بایدن با وی به شکلی بوده که باعث می‌شده احساس ناراحتی کند. بایدن در پاسخ به این اظهارات گفت تلاش می‌کند بیشتر مراقب حفظ فاصله شخصی باشد. با این حال رید ماه گذشته در مصاحبه‌ای گفت در آن زمان توسط بایدن «مورد تعرض» قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس