کد خبر 1067164
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
سخنگوی عصائب

سخنگوی گردان‌های عصائب اهل الحق از تحرکات آمریکا در عراق و حمایت از تروریست‌ها در راستای اجرایی شدن طرح موسوم به «معامله قرن» خبر داد.

به گزارش مشرق، "محمود الربیعی" سخنگوی عصائب اهل الحق به بررسی تحرکات آمریکا در عراق پرداخت و گفت:  آمریکایی‌ها مدتها است که از تروریست‌ها در سوریه و عراق پشتیبانی می‌کنند و مقامات رسمی این کشور نیز به این امر اعتراف کرده‌اند، ترامپ اعتراف کرده بود اوباما همراه با هیلاری کلینتون داعش را پایه گذاری کرده‌اند، به همین دلیل است که اطلاعات موجود در خصوص پشتیبانی آمریکا از تروریست‌های داعشی تعجب‌بر انگیز نیست و نشان می‌دهد که داعش یکی از بخش‌های طرح تجزیه منطقه و هیمنه بر آن است.

بیشتر بخوانید:

وی از طرح آمریکا برای اجرایی شدن "معامله قرن"  در عراق و اسکان فلسطینی‌ها در غرب استان الانبار پرده برداشت و گفت: بر اساس اطلاعاتی که از منابع خود در مناطق فعالیت تروریست‌ها به دست آورده‌ایم و تصاویری که تهیه شده، همکاری آمریکایی‌ها و تروریست‌ها اثبات شده است. آمریکا سعی دارد برخی مناطق عراق را به دروازه‌هایی برای اجرایی شدن طرح معامله قرن و طرح غرب الانبار تبدیل کند، بر اساس این طرح فلسطینی‌هایی که در معامله قرن به آنان اشاره شده در مناطق غربی استان الانبار اسکان داده خواهند شد. این مناطق و به ویژه مناطق نزدیک به التنف و مرز سوریه، اردن و عراق مناطقی هستند که آمریکا در آنها فعالیت دارد و تلاش می‌کند تروریست ها را از سوریه وارد عراق کند.

به گفته سخنگوی عصائب اهل الحق، آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند کنترل مناطق یاد شده را در دست بگیرند تا با امن کردن آنها طرح معامله قرن را اجرایی کنند. این اقدامات متاسفانه با همکاری برخی طرف‌های عراقی که مدتها است با آمریکایی‌ها همکاری می‌کنند و به دنبال منافع شخصی خود هستند در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس