کد خبر 1066757
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: متاسفانه این روزها موضوع اصلی درباره فسخ قرارداد کولاکوویچ فراموش شده است، چرا باید فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برای هیچ، ۶ ماه حقوق پرداخت می‌کرد؟

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی درباره پروسه و روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران توضیح داد: فعلا این موضوع ادامه دارد و تصمیم نهایی نگرفته‌ایم. هفته آینده نیز یک جلسه هم اندیشی با مربیان خواهیم داشت تا بتوانیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

او در مورد صحبت‌های ایگور کولاکوویچ، مبنی بر اینکه فدراسیون والیبال ایران با او برای تعامل وارد مذاکره نشده است، توضیح داد: متاسفانه این روزها اصل موضوع فراموش شده است. مسئله این است که چرا باید جمهوری اسلامی ایران ۶ ماه برای هیچ، به آقای کولاکوویچ حقوق بدهد؟

بیشتر بخوانید:

تعجب کولاکوویچ از ترجمه سخنانش در رسانه‌ ملی

رئیس فدراسیون والیبال افزود: المپیک یک سال به تعویق افتاده و در صورت ادامه همکاری او باید فروردین ماه سال آینده بیاید تا با دعوت کردن نفرات مد نظرش کار را شروع کند. قرارداد آقای کولاکوویچ شهریور ماه به پایان می‌رسید و چه دلیلی دارد که ما برای هیچ، ۶ ماه حقوق پرداخت کنیم! در غیر این صورت باید قرارداد او را برای ۴ یا یک سال دیگر تمدید می‌کردیم چرا که به صورت رسمی قرارداد او بعد از المپیک به پایان می‌رسید.

او در واکنش به این سوال که مگر او پیش از این نیز با توجه به قراردادش، تنها ۲ تا ۳ ماه در سال قبل از هر رویداد ملی به ایران نمی‌آمد تا تیم ملی را هدایت کند؟ تصریح کرد: ما اگر به او این اجازه را می‌دادیم که در کنار تیم ملی ایران با تیم‌های باشگاهی خارجی نیز همکاری کند، برخی از دوستان و حتی خبرنگاران ایرانی این موضوع را نمی‌پذیرفتند. در آن صورت او باید ماه اکتبر تا ماه مِی میلادی را با تیم‌های خارجی کار می‌کرد. ماه مِی هم همزمان با اردیبهشت ماه ما است که در آن صورت او باید تنها ۱۰ روزی را با تیم ‌ملی ایران پیش از هر رویداد کار می‌کرد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد با کولاکوویج به گونه‌ای تعامل کرد که در مورد مسائل مالی با فدراسیون ایران به توافق برسد؟ نیز گفت: قرارداد او بعد از المپیک (که به تعویق افتاد) به پایان می‌رسید و با هر تیمی که می‌خواست، می‌توانست قرارداد ببندد. او قطعا دوست داشت با ایران در المپیک باشد، اما در آن صورت‌ ما یا باید قرارداد او را چهار سال تمدید می‌کردیم و یا به او می‌گفتیم که ۱۲ ماه حقوق می‌دهیم تا فروردین سال آینده برای المپیک با تیم ایران کار کند! این ۱۲ ماه حقوق او به همراه دستمزد دستیارانش چیزی حدود ۳ و نیم میلیارد تومان می‌شود. آیا این موضوع منطقی است؟

او ادامه داد: به دلیل همین مسائلی که توضیح دادم، با او صحبت کردیم که المپیک به تعویق افتاده و باید قرارداد را تغییر داده و از شهریور ماه به اردیبهشت ماه بیاوریم تا تمام شود. متن انگلیسی را فرستاده و با او تمام کردیم تا او هم بتواند با هر باشگاه یا تیم‌ ملی که دوست داشت قرارداد امضا کند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در مورد داخلی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی نیز گفت: تا الان هیچ چیز مشخص نیست و فعلا در حال بررسی هستیم. سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را اتخاذ ‌کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس