کد خبر 1066742
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
ترامپ: در آینده‌ای نه چندان دور درباره رهبر کره شمالی خواهید شنید

ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به شایعات اخیر درباره رهبر کره شمالی گفت احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور درباره او خوهید شنید.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در واکنش به شایعات اخیر درباره وخامت حال یا مرگ احتمالی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بدون اینکه به جزئیاتی بپردازد گفت: نظر خیلی خوبی [درباره رهبر کره شمالی] دارم، اما در حال حاضر نمی توانم درباره آن حرف بزنم. فقط برایش آرزوی سلامتی می کنم. من رابطه بسیار خوبی با کیم جونگ اون داشته ام.

بیشتر بخوانید:

سئول: «کیم جونگ اون» زنده است

وی در کنفرانس خبری کاخ سفید افزود: امیدوارم حالش خوب باشد. در کل، می دانم که چه می کند. احتمالا در آینده ای نه چندان دور [از او] خواهید شنید. هیچکس نمی داند او کجاست.

ترامپ هفته گذشته گزارش شبکه خبری سی ان ان درباره وضع جسمانی کیم را نادرست توصیف کرده بود.

«چونگ ــ این مون» مشاور سیاست خارجی «مون جائه ــ این» رئیس جمهور کره جنوبی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: کیم جونگ اون زنده و سرحال است. او از تاریخ 13 آوریل (25 فروردین) در منطقه وُنسان بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    8 3
    دعا کنید برا عشقتون!!!
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      3 0
      10:16 اون عشق من یکی که نیست ولی کلی حال میکنم میبینم هروقت اسمش میاد شما غربزده ها مثل سگ پاسوخته میدوین اینور اونور عو عو میکنین!! خخخخ
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    6 2
    هرچند بعید میدونم خدا برای کسی که بابابزرگ و باباشو میپرسته دعاتونو مستجاب کنه.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      4 2
      احسنت اینو به خشک مغز ها بگو
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      3 1
      10:17ولی یه سری خشک مغز هم هستند که فکر میکنن خدا دعاشونو برای آمریکایی‌های همجنس باز، ترنس جندر و شیطان پرست مستجاب میکنه!! خخخخخخ
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 1
      خود من نسبت به آقای اون ( وقتی میگین آقای ترامپ اینم میشه آقای اون!) نظر مثبت یا منفی ای ندارم ولی اقلا این بابا و خاندانش یک میلیونیوم آمریکایهای خبیث هم آدم نکشتن در طول تاریخ، همینم فقط حساب کنی سگش به ترامپ و اوباما و... میارزه درضمن با کشور ما که دشمنی نداره و فقط غربزده های داخلی و خارجی باهاش بدن چون دشمن اربابشونه ، همین!
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    احتمالا عمه ای . شوهر عمه ای. . وابستگان. همسر و یا خواهر دچار مشکل شده اند و اون در حال رسیدگی هست و دنیا را سر کار گذارده و هر که مانند منی سناریو مینویسیم. اصلا بما چه . که خونه همسایه کماچه ( نوعی نان با قطر بیش از پنج سانت که با ادویه و روغن پخته و سرخ میشود )
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    در گذشته سیاست بر این بود که نوابغ و نخبه ها را شناسایی می کردند البته نه مثل استعداد یابی امروزی بلکه هر کس کار خارق العاده ایی می کرد سپس از آنها تا می توانستند برای استیلای قدرت خود استفاده می کردند و پس از بی نیازی از میان می بردند یا در صورت عدم همکاری یا تهدید بودن برای قدرتشان فورا حذف فیزیکی می‌کردند انان حتی به نوجوانان تیزهوش هم رحم نمی کردند در دوران پهلوی این روال وجود داشت فردی که اختراعی کرده بود را فلج کردند یا برخی را معتاد و یا مسموم و به قتل رساندند بعد از پهلوی جلو این اقدامات گرفته شد اما هم چنان کسانی بودند که این روال را ادامه دادند به بهانه این که آنها برای قدرت و سیاست خطرناکند یا حس حسادت اما اکنون شاید بر عکس شده برای تجارت و اقتصاد و سیاست به بیمار سازی و حذف طبقه ضعیف جامعه بر اساس نظریه فاشیستی نخبه های آنها درباره نجات کره زمین، افزایش جمعیت پیر و بیمار و لزوم کاهش جمعیت تا پانصد میلیون طرح های غیر انسانی ارائه نمودند خوب شاید پشت پرده کرونا و امثال آن طرح های مخوفی باشد که بایکوت می شود زیرا لو رفتن آن آنها را از سود کلانی محروم و متضرر و طعمه خشم می کند ولی مردم به خوبی خطر این افراد را احساس کرده و آنان را شناسایی و زیر نظر دارند و در مقابل طرح های خبیثانه آنها ایستاده اند تا اندیشه هیتلری آنها منجر به فاجعه انسانی نشود حال ما کار با درست یا شایعه بودن آن نداریم اما ان خیانت به علم و انسانیت است و طرح آن نشان از سقوط اخلاقی نسل جدید است که ارتباط خود را با نسل های قبل از دست داده، گرفتار غروری ترسناک شده و در این راه تا تشکیل خرده فرهنگ ها و اختراع زبان متفاوت برای نسل خود که نسل قدیم آن را نفهمد و تحقیر بزرگسالان و فساد اخلاق، بیرحمانه به سمت جهنمی تاریک می روند اگر چه این جوانان مریض بوده و هستند اما متاسفانه آشکارا در جمع از افکار خطرناک خود پرده برداشته دیگران را متقاعد می کنند و این غم انگیز است دنیا به کجا می رود!
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      1 0
      خاک توسر دروغگو
  • GB ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    آقا یا خانم ۱۰:۴۱، مگه کرونا تاکنون در تمام دنیا چقدر کشته که تئوری کم کردن جمعیت جهان را به وسط میکشی؟ عجب نوابغی داریم ما! بقیهء داستانهات هم مثل همین حرفت بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس