کد خبر 1066602
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
مدافعان سلامت

احترام نظامی فرمانده ارشد گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا به کادر درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج)، شهرضا محل نگهداری بیماران کرونایی، لحظه‌ای دیدنی و ستودنی را خلق کرد.

به گزارش مشرق، شهرام میناپور، فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا عصر امروز به همراه جانشین فرمانده و جمعی از کارکنان ارتش با تقدیم شاخه‌های گل از زحمات و تلاش‌های مدافعان خط مقدم سلامت در بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) شهرضا تجلیل و قدردانی کردند، فرمانده ارشد گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا به کادر درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) شهرضا به پاس قدردانی از تلاش آن‌ها در مبارزه با کرونا احترام نظامی گذاشت.

ببینید:

تصویر احترام نظامی یک فرمانده به پرستار بخش کرونایی

میناپور در این دیدار با بیان این‌که مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله ویروس کرونا هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: کادر درمانی برای حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم به معنای واقعی کلمه ایثار می‌کنند و از جان خود می‌گذرند.

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت‌های بهداشتی گروه ۲۲ توپخانه ارتش برای مبارزه با کرونا با حداکثر توان در خدمت شهروندان بوده و این روند تا پایان ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس از کشور ادامه خواهد داشت.

فرهاد مهری، رئیس بیمارستان‌های شهرضا با قدردانی از گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا گفت: حضور گروه ۲۲ توپخانه ارتش در جمع کادر پزشکی و درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) سبب دلگرمی مدافعان خط مقدم سلامت است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس و ارائه خدمات درمانی به مردم اندیشیده شده و در حال حاضر با توان حداکثری آماده ارائه خدمات درمانی مناسب هستیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    2 10
    معنی نظم و نظام و ارتش و تیپ ارتشی رو هم فهمیدیم
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      21 0
      معنی ان را ای کاش از عملیات مرصاد می فهمیدید
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    9 3
    درود بر خادمان سلامت خدمات ایشان تاریخی خواهد شد خدا خیرشان دهد و البته درود بر ارتش و سپاه و بسیج و روحانیون و همه خادمین به ملت و در پایان مرگ بر خائنین به ملت چه در داخل و چه در خارج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس