کد خبر 1066450
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

امروز در یک گزارش خبری سری به دنیای کنکور خواهیم زد. کنکور که آزمون سرنوشت ساز برای هر فرد هست و می‌توانید مسیر زندگی یک داوطلب را زمین تا آسمان تغیر دهد. با صرف چند دقیقه از وقت خود برای خواندن این مقاله می‌توانید اطلاعات ارزشمندی برای خود کسب کنید که پیمودن این مسیر را برای شما یا عزیزانتان به شدت آسان خواهد کرد. البته در این بین افرادی هستند که تا کنون جو کنکور را در منزل و خانواده خود تجربه نکرده اند و این دسته از عزیزان باید بدانند که دیر یا زود این جو وارد خانه آن ها نیز خواهد شد. کنکور نیز یک حرفه است که مانند سایر حرفه ها به ابزار مناسب نیازمند است. این ابزار را می‌توانیم به منابع کنکور نسبت دهیم. اما با توجه به گستردگی منابع پیدا کردن بهترین منبع امری دشوار و پر هزینه است.

عده ای از طریق آشنایان که تجربه شرکت در کنکور را داشته اند منابع خود را انتخاب می‌کنند عده ای هم با آزمون و خطا و دسته آخر هم بدون اطلاعات فقط اقدام به خرید منابع خواهند کرد که امری زمان بر و پر هزینه است. اما امروز با خواندن این مقاله تمامی این هزینه ها برای شما به حداقل کاهش خواهد یافت زیرا با یک دید باز نسبت به انتخاب منابع اقدام خواهید کرد. منابعی که پاسخ خود را پس داده اند و هر سال عده زیادی زا داوطلبان به رتبه های خوب می‌رسند. از جمله این رتبه ها می‌توان به ۵۱ رتبه برتر در کنکور سراسری سال ۹۸ اشاره کرد. نام این منابع که به نشر دیجیتال معروف هستند و مدیر عامل آن را ممکن است در رسانه های ملی و اجتماعی بار ها شنیده باشید. اما امروز قرار است به صورت کامل با حرف آخر با مدیریت عبدالرضا منتظری آشنا شوید.

یادگیری فیزیک بدون فرمول در فیزیک حرف اخر

در این موسسه افراد توانمندی برای تدریس گرد هم آمده اند از جمله استاد عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی که کل ریاضی را به صورت انیمیشن و با استفاده از الگو بدون فرمول آموزش می‌دهند، استاد پیمان کامیار متخصص حرف فرمول های فیزیک به نحوی که کل فصل حرکت شناسی را بدون فرمول و فقط با یک الگو تدریس می‌کنند، استاد غلامحسین شیروانی که صفر تا صد مسائل کنکور را فقط با ۳ الگو و در سع ساعت تدریس می‌کنند و اساتید رضا شعبانی و محمد شاکری مدرسین زیست شناسی این مجموعه که کل زیست شناسی را به صورت تصویری دراورده و به داوطلب منتقل می‌کنند. در دروس عمومی هم استاد محسن منتظری مدرس ادبیات، استاد علیرضا یوسفیان پور مدرس دینی، استاد محمد واعظی مدرس عربی و استاد مجتبی محمودی مدرس زبان این مجموعه هستند.

اما از بین دروس بالا درس فیزیک را به عنوان نماینده سایر دروس و برای اشنایی با نحوه تدریس این درس در حرف آخر بررسی خواهیم کرد. در درس فیزیک مهمترین کار انجام شده حذف فرمول و استفاده از الگو است. داوطلب با استفاده از این تدریس به جایی اینکه برای هر فصل از ۱۱ فصل فیزیک ده ها فرمول یاد بگیرد با کمتر از ۳۰ الگو کل سوالات فیزیک را می‌تواند حل کند. اما ممکن است عده ای این تصور را داشته باشند که روش های این مجموعه نمی‌توانند پاسخگوی کل سوالات باشند اما باید بدانید بعد از آموزش هر الگو کل سوالات ده سال اخیر هر مبحث با همان الگو حل خواهد شد و چنین کاری نشان دهنده پاسخگو بودن الگو ها برای حل سوالات است. برای مشاهده تدریس این درس می‌توانید به صفحه فیزیک حرف اخر مراجعه کنید.

از هر منبع دیگری بی نیاز شوید

یکی از دلایل دیگر محبوبیت این موسسه کامل بودن منابع آن است. یعنی داوطلب دیگر نیاز ندارد در کنار محتواهای آموزشی این موسسه از کتاب های کمک آموزشی یا کلاس های خصوصی استفاده کند زیرا این موسسه تمامی نیاز های داوطلب که شامل درسنامه جامع، بانک تست و حتی مشاوره تامین کرده است. محتواهای آموزشی در قالب لوح های آموزشی در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و در کنار آن ها کتاب کار هم ارسال می‌شود که داوطلب دیگر نیازی به صرف زمان زیاد جهت نت برداری نداشته باشد و در کمترین زمان ممکن یک مبحث را مشاهده کند. در کنار منابع هم مشاوره و برنامه ریزی به داوطلب ارائه می‌شود که توسط خود اساتید برای هر درس آماده شده است.

با کمک برنامه ای که در کنار منابع به داوطلب ارائه می‌شود مشکل سردرگمی نیز حل خواهد شد چرا که دیگر داوطلب از خود نمی‌پرسد " امروز چه درس هایی بخوانم یا چه‌قدر درس بخوانم یا با چه برنامه ای" در ابتدا تک تک اساتید نحوه استفاده از لوح های آموزشی و مطالعه درس مربوطه را آموزش خواند داد سپس برای تک تک دروس برنامه ای تدوین کرده اند که داوطلب می‌داند هر روز چه دروسی بخواند، از هر درس چه مبحثی بخواند و برای مطالعه آن مبحث چه‌قدر زمان بگذارد و چنین امکانی در موسسه استاد منتظری در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلب با خیال راحت و بدون استرس مشغول به مطالعه خواهد شد.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان ۲۰ درصد پروژه ۶۰۴۰ را به صورت کاملا رایگان (شامل ۴۰ تست قطعی کنکور و ۳۰ ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی موسسه ۱۰۰۰۲۹۰۷ دریافت نمایید.

۰۲۱-۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱-۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱-۶۶۵۶۶۶۲۳

سایت مرکزی حرف آخر :

https://harfeakharpub.com

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس