کد خبر 1066443
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
اسکوچیچ

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: حرف را زمین انداختیم آقایان برداشتند. تیم حقوقی تراکتور قوی است و فدراسیون هم از قراردادهایمان برای اسکوچیچ رونویسی کرد.

به گزارش مشرق، صحبت های محمدرضا زنوزی در خصوص محکومیت های تراکتور تبریز در پرونده های بین المللی خود که توسط لودویک دلچات وکیلی سوئیسی مورد دفاع قرار گرفته بود سبب شد تا موج جدیدی از افشاگری ها در این باشگاه رخ بدهد.

مالک تراکتور که عادت به افشاگری های اینچنینی دارد پس از آنکه فصل گذشته محسن فروزان دروازه بان وقت تراکتور را محکوم به تبانی کرد سراغ وکیلی سوئیسی خود که توسط هوشنگ نصیرزاده و علی خطیر به وی معرفی شده بود رفت و نحوه دفاع او را تعمدی دانست.

مصطفی کاراندیش در خصوص حاشیه های به‌وجود آمده گفت: آقای زنوزی درباره دلایل محکومیت باشگاه تراکتور در فیفا شفاف سازی کرد. لودویک دلچات توسط آقای نصیرزاده معرفی شد و در مباحثه علمی که با این وکیل سوئیسی داشتم متوجه شدم چندان در امور مربوطه توانمند نیست. ضمن اینکه مالک باشگاه صحبتی را درباره تبانی صورت گرفته راجع به این موضوع انجام داد که برخی افراد به خودمنتسب کردند. اصلا اقای زنوزی صحبتی درباره آقای خطیر معاون سابق باشگاه استقلال نداشت که او به خودش گرفت. نحوه آشنایی با لودویک وکیلی سوئیسی باشگاه را عنوان کرد که ایشان به خودش نسبت داد.

معاون حقوقی تراکتور افزود: وکیلی سوئیسی واقعا به ما ضرر زد. نحوه دفاع او در پرونده های استوکس و اروین باورنکردنی است. امیدوارم حالا که فدراسیون فوتبال متوجه عملکرد او شده است دنبال وکیل خیلی خوبی در پرونده مربوط به شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند باشگاه تراکتور به اظهارات خطیر

وی درباره مخالفت محمدرضا زنوزی با استعفای او از معاونت حقوقی تاکید کرد: من استعفایم را داده ام اما هنوز به کارم با توجه به تعهدی که دارم ادامه می دهم تا پاسخ استعفایم را دریافت کنم. فعلا که با مدیران عامل هر دو باشگاه ماشین سازی و تراکتور در ارتباط تنگاتنگ هستم و سوالات و موارد حقوقی را از گروه کاری بنده پیگیر هستند.

کاراندیش افزود: وقتی استوکس محروم شد همه از چشم من و تیم حقوقی بنده دیدند. در صورتیکه واقعا هیچ نقشی نداشتم. کار را به آقای لودویک سپردند. بنده در تمام قراردادهایی که از زمان فعالیتم در تراکتور داشته ام سعی کردم موارد حرفه ای و عملی در فیفا را با توجه به تحریم های مالی ناجوانمردانه ای که تحمل می کنیم ببندم.

وی مدعی شد: فدراسیون فوتبال هم در قرارداد با سرمربی تیم ملی از مواردی که ما در قراردادهای مالی خود با خارجی ها عقد کرده ایم بهره برد. من در جریان جزئیات قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال نیستم اما با مسائلی که مطرح شده است می توانم بگویم از قراردادهای ما رونویسی کرده اند. اینکه امکان پرداخت پول به صورت ریالی باشد موردی بود که تراکتور در فوتبال ایران به صورت کاملا قانونی باب کرد. امیدوارم فدراسیون نشینان به خودشان نسبت ندهند که قرارداد حرفه ای را چطور باید تنظیم کرد.

کاراندیش درباره آخرین وضیت پرونده مربوط به کوین فورچونه اظهارداشت: کار از اخطارهای اولیه به این بازیکن گذشت و طرح اولیه شکایت خودمان را نیز تنظیم و به فیفا ارسال کردیم. متاسفانه شیوع بیماری کرونا در تکمیل این پرونده نیز تاثیرگذار بوده است تا تاخیر به وجود بیاید. با این حال شکایت خود را از این بازیکن که به تعهداتش عمل نکرده است بصورت جدی پیگیر خواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس