کد خبر 1066392
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
جانواریو

بازیکن برزیلی سابق استقلال می گوید تعطیلی لیگ تصمیم درست و به جایی بود

به گزارش مشرق، فابیو جانواریو معتقد است شرایط این روزهای این تیم خوب نیست و باید مسئولان تلاش کنند تا تیم از این شرایط هرچه زودتر خارج شوند تا بتوانند در پایان لیگ یک عنوان خوب را کسب کنند با جان واریو در خصوص شرایط این روزهای استقلال به گفت‌وگو پرداختیم.

 

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال شرایط خوبی را در چندماه گذشته نداشته است اما چیزی که در حال حاضر خیلی مهم است آن است که آنها بتوانند ازاین روند خارج شوند. مشکلات مالی یک کلمه آشنا و قابل درک برای همه استقلالی‌هاست که هنوز در این تیم پابرجاست.

بیشتر بخوانید:

من و همسرم با پیراهن استقلال جشن گرفتیم

 مسابقات لیگ هم هنوز بلاتکلیف است؟

تعطیلی لیگ تصمیم درست و به جایی بود زیرا با توجه به اینکه تیم‌ها در حال مسافرت از شهری به شهردیگر هستند ممکن است این بیماری شدت پیدا کند درست است که بازی‌ها فشرده‌تر می‌شود اما در عوض این بیماری گریبان تیمی را نمی‌گیرد.

استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ باشد؟

این اتفاق شدنی است زیرا تیم خوب و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و اگر کمی تمرکزش را حفظ کند و در بازی‌های خانگی امتیاز از دست ندهد کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود بخصوص اینکه تیم‌های مدعی باید با یکدیگر بازی کنند.

حضور سعادتمند را به عنوان مدیرعامل چطور ارزیابی می‌کنید؟

شناخت چندانی از ایشان ندارم و نمی توانم در این باره نظر بدهم. فقط امیدوارم بهترین اتفاقات برای استقلال بیفتد. چیزی که در استقلال بسیار مهم است برطرف کردن مشکلات مالی است. مطمئنا هواداران می‌خواهند هر کسی که در راس کار است به این شرایط پایان بدهد. دیگر خسته کننده شده است که به خاطر همین مسائل تمرکز بازیکنان و کادرفنی بهم بریزد. امیدوارم که این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس