کد خبر 106633
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱

ساعت کار داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال سازمان تدارکات پزشکی در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، ظرف روزهای اول تا چهارم فروردین داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش شرکت سها هلال در استان مرکزی، اهواز، قم و داروخانه هلال احمر مستقر در تهرانپارس تهران از ساعت ۸ تا ۱۳ خدمات دارویی به هموطنان ارائه خواهند کرد.

همچنین داروخانه هلال احمر رشت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در روزهای ۱تا ۴ فروردین و داروخانه مستقر در کیش از ساعات ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ در خدمت مراجعان خواهند بود.

در این ایام داروخانه تک نسخه‌ای هلال احمر تعطیل و داروهای تک نسخه‌ای از طریق داروخانه مرکزی هلال احمر عرضه خواهد شد.

بنابراین گزارش، داروخانه هلال احمر مشهد در تعطیلات هفته اول نوروز شبانه روزی در خدمت هموطنان خواهد بود و داروخانه‌های هلال احمر سمنان و شهرکرد به صورت شیفت آنکال خواهند بود.

در ادامه این گزارش ساعت فعالیت داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال در روزهای ۵ لغایت ۱۳ فروردین نیز آمده است:داروخانه‌های هلال احمر مستقر در استان‌های مرکزی و اصفهان در این ایام از ساعت ۸ تا ۱۶ و داروخانه‌های تک نسخه‌ای و تهرانپارس در تهران از ساعت ۸ تا ۱۳، داروخانه هلال احمر رشت از ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰، داروخانه هلال احمر اهواز از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و ۱۶ تا ۱۹ و داروخانه هلال احمر قم از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ خدمات دارویی به مراجعان ارایه خواهند نمود.

همچنین داروخانه هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال در کیش ظرف روزهای ۵ تا ۱۲ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ و داروخانه سمنان ۱۴ تا ۲۱ و داروخانه شهرکرد از ساعت ۸ تا ۱۵:۳۰ در خدمت هموطنان نیازمند دارو خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس