مهدی محمدی: دیدار روحانی با جانسون اگر بخواهد به ابزار فشاری علیه ایران بدل شود، نباید انجام شود

برای اینکه ساختمان را بسازند داربست لازم است که از آن بالا بروند. اما ساختمان که ساخته شد، اول چیزی را که جمع می کنند داربست است چون ساختمان را زشت می کند!

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل در کانال تلگرامی خود نوشت:

اصلاح طلبان این روزها شفاف می گویند نه تولید داخلی را قبول دارند نه تقویت توان نظامی را؛ راه را فقط تسلیم مقابل ترامپ می دانند. یاد جمله ای افتادم که یک وقت از مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی شنیدم. می گفت اینها برای امریکا مثل ‘داربست’ می مانند!

برای اینکه ساختمان را بسازند داربست لازم است که از آن بالا بروند. اما ساختمان که ساخته شد، اول چیزی را که جمع می کنند داربست است چون ساختمان را زشت می کند! اصلاح طلبان حداکثر می توانند ‘داربست های سلطه امریکا بر ایران’ باشند، نه بیشتر!

آمریکا هم که می خواهد سراغ دیپلماسی برود پشتوانه اش ناو هواپیمابر چند ده هزار تنی است. اقتصاد هم بله، باید رشد کند اما نه به وسیله کسانی که دیوان محاسبات مجلس همراه خودشان گزارش داده معلوم نیست طی یک سال۴/۸ میلیارد دلار را چه کرده اند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    51 4
    بله چون اصلاح طلب ها وطن نمیشناسن.اون ها شاخه ی ایرانی گلوبالیست ها و لیبرال ها هستن. خائن هست به ایران کسی که بخواد دوباره به اینا رای بده
  • عبداله IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    40 13
    دقیق و مختصر
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    33 5
    واقعا درسته آمریکا یی هاواسرائیل خرشون ازپل ردشداین وطن فروش ها روپادو هم حساب نمیکن
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    23 1
    این یعنی خیانت محض به خون شهدا و کشور و انقلاب . پس اصلا برای چی تو این مملکت انقلاب شد ؟؟؟انقلاب شد که چهل سال جوانی امثال ما به هدر بره که گروهی به اصطلاح اصلاح طلب ضمن ثروت اندوزیهای نجومی و قصب مناسب مهم تازه بعد از چهل سال بیان صحبت از سرسپردگی به شیطان کنن ؟؟؟یادمون نرفته یک زمانی خیلی از افراد مطرح انقلاب که از قضا با امام از پاریس آمده بودند با اولین لغزش یا دادگاهی و محاکمه شدند یا فرار کردند و یا برکنار شدند حتی به خاطر نوع نگاه لیبرالی آنهم نه در حد حضرات اصلاح طلب برکنار و تصفیه شدند حالا چه اتفاقی افتاده که نازک تر ازگل به خائنان به انقلاب و مملکت و شهدا گفته نمیشه که هیچ بلکه خیلی هم تحویلشون میگیرن و اونها هم بیشتر گستاخ میشن و حتی به راس نظام و رهبر انقلاب هم میتازن و باعث جسارت و دریدگیه بیشتر آمریکای کثیف و نوچه های اروپایی و عرب کفتار صفتش میشن تا جاییکه سردار سلیمانی عزیزمان را ترور میکنن و باصدای بلند هم اعلام و رجز خوانی میکنن و اسف بارتر اینکه میشنویم که قصد بمباران بیت رهبری راهم در مخیله پلید و فاسدشان میپروراندن آیا همین اتفاقات نشانه دلگرمی این بیشرفها به جریان خاص در کشور نیست که مدتهاست کاری جز سازمخالف زدن و حمله به سپاه و بسیج و نهادهای انقلابی ندارند ؟؟؟ آیا وقت برخورد با مفسده های اینچنینی نرسیده .
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    23 17
    خدا حفظت کنه آقای محمدی، همیشه تحلیلهاتون دقیق و درسته!
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      1 21
      بفرمایین نوشابه میل کنین... خخخ
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      9 0
      شمام هروقت از صف دستمال توالت خلاص شدین بفرمایین یه شات وایتکس براتون تزریق کنم! خخخخ
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    20 11
    خیلی زیبا وپرمعنا وبجا ودرعین کوتاه بود
  • FR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    15 4
    دقیقا درسته این داربست از قبل از مشروطیت زده شده تا کودتای 28 مرداد و انقلاب ولی امریکا که نتونسته ساختمان تخریب ایران را تمام کنه داربست را نگه داشته اصلاح طلبان روی آن کماکان آویزانند !
  • حسين DE ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    13 10
    اصلاح طلب يعنى،خائن،مزدور،وطنفروش،نوكر صفت،جاده صاف كن استعمار،وبراى رسيدن به قدرت ويا ماندن در قدرت همه چيز فروش.
  • محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    12 5
    جماعت اصلاح طلبان خیال میکنند برای رفع مشکلات نوکری امریکا کافی است درصورتیکه امریکایی ها درمنطقه بلحاظ نوکروگماشته ازقماش اخوندی وتاج زاده کسروکمبودی ندارندفراوان هم دارند اما عرضه ندارند هرپرونده ای که دستشان میدهند نمیتوانند رفع ورجوعش کنندوعرضه همانچیزی است که اصلاح طلبان ما ندارند منتظرند دستی ازایالات متحده بیرون ایدوبرایشان کاری بکند درصورتیکه اربات توان وتحمل این قوم راخوب میشناسدارزشی بیش ازداربست همانطور که اقای محمدی فرمودند برایشان قائل نیست
  • DE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    22 3
    این اصلاح طلب ها گلوبالیست های صهیونیستی - امریکایی کی باشند که بخوان برای نظام جمهوری اسلامی که با پایداری چند صد هزار شهید و چند صدهزار جانباز براش جنگیدند تعیین تکلیف کنند ؟
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    8 1
    اصلاح طلبها باعث شدن کلمات معنی واقعی خودشون رو از دست بدن،الان من از کلمه اصلاح،اعتدال بدم میاد درصورتیکه بهترین معنی رو دارن.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    7 12
    درودبرشرفت،خیلی جمع وجور وقنج ومنج گفتی،احسنت.
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      5 3
      چه بامزه گفتی....
  • جوادجعفرزاده IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 4
    اگراصلاح طلبهاراسرکوب نکرده بودن الان مملکت مااینقدردرمانده وملت اینقدربیچاره وبدبخت نبود
  • جلیل IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    6 1
    تمام فرمایشات آقای مهدی محمدی صحیح است ولی نباید حساب افرادی را که به مردم و کشور ضربه جدی وارد کردند را قاطی کرد و با جمع زدن به طیف ها و حزب ها کم رنگ کرد . بهتر است بگوییم رییس جمهور در این 7 سال گذشته چه کسی بوده و چه کارنامه ای داشته و طبق مستندات که کم نیستند ،محاکمه شود و به سزای اعمالش برسد .
  • حسین IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    3 1
    خدای متعال در آیه 120سوره بقره میفرماید ای پیغامبر یهود و نصاری از توراضی نمی‌شوند تا امتیاز های فراوان به آنها بدهی از آنجایی که خود خدا هم راضی نیست پیامبرش به اینها امتیاز دهد رسول خودش را تهدید میکند که اگر به طرف اینها رفتی روی کمک من حساب باز نکن. نتیجه : اصلاح‌طلبان خلاف رضای الهی قدم بر میدارند.
  • ناشناس IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 5
    اغای محمدی بااون داربستت که بخوره توسر همه اصلاح طلب ها میگم چطور ما با امریکا بجنگیم ودق دلی چند ساله را خالی روسر امریکایی ها واین کشور هم بشه شبیه یه ویرانه مثل قبل انقلاب یا مثل سوریه ویران. یمن. بعد شما بیایی تا اخر عمرتون باربابتون امریکا حکومت کنی ببینم کشور می تونی از بسازی توچهل سال مثل شرایط العان کنی. اینجور که نمی شه یه لقمه اماده را بدن. شما ها بشینی حالشو ببری.
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      2 1
      جمع کن بابا. اُسکُل :/
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    5 1
    برادرا ناراحت نباشیند شاید ملت یک موقعی یک مسیری رابه اشتباه رفته باشد که این برای همه ملتها وزمانهاصدق می کند ولی آنچه مهم است وازخصوصیات نظام ولایی میباشد ومارااز شر دشمنان و منافقان حفظ می کند وجود مبارک ولایت فقیه می باشد وآن دست غیبی که پشت این انقلاب وجودداردواگرغیرازاین بود کارانقلاب درکودتای نوژه تمام می شد شماهم اگر نگران انقلاب هستند فقط ببینید امام خامنه ای چه میگوید به جای اینکه تحت تاثیر سخنان بعضیهاقراربگیریند وخدای ناکرده موجبات تفرقه ومسایلی که دشمن دنبال آن است را فراهم کنید.مطمعن باشیندجوانان ایران نابودی امریکاواسراعیل راخواهنددید.التماس دعا
  • یاسر IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 2
    این هم باید بدونی که چند سال دولت روحانی بود که ایران رو از جنگ نجات داد اگه یه عده بذارن و میذاشتن دولت روحانی کارش رو انجام بده الان این همه بدبختی نداشتیم با کار شکنی و موشک پرانی بیهوده و بدون دلیل و هدف تمام کاررو خراب کردن به نفع خودشون چون می ترسیدند از این که دوباره روحانی مثل دولت قدیم محمد خاتمی در دل مردم جا بگیره و ما در چشم ملت کمرنگ بشیم. خائن کسانی هستند که پول و ثروت ایران رو بدون هیچ گونه هدف وآینده نگری به کشورهای همسایه بکشن و مفت مفت بخورن و بی منت دوباره برگردن از جیب مردم ایران برای دیگران وخود مردم هم در فقر و فلاکت و بدبختی و بیچارگی وبی پولی و گرسنگی و بیکاری و افسردگی و چپاول بازی زندگی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس