کد خبر 1065805
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
بارسلونا

باشگاه بارسلونا قصد ندارد بازیکنانش را تا زمانی که خطر ابتلا به کرونا به صفر برسد، برای تمرینات فرا بخواند.

به گزارش مشرق، دولت اسپانیا و مسئولان بهداشت این کشور هنوز شرایط برای بازگشت به فعالیت های ورزشی را مناسب نمی بیند. تنها در 24 ساعت گذشته، 350 نفر در اسپانیا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و با وجود اصرار لالیگا برای به اتمام رساندن فصل اما مشخص نیست که شرایط برای ادامه بازی ها فراهم باشد.

باشگاه بارسلونا همچون رئال مادرید در شرایط فعلی تمایلی برای دعوت از بازیگمانش به منظور حضور در تمرینات ندارد.

بیشتر بخوانید:

حمایت تمام‌قد سرمربی بارسلونا از کوتینیو

فران سوتو بدنساز بارسلونا معتقد است که بازگشت به فوتبال پس از دو ماه قرنطینه دشوار است و بازیکنان برای بازگشت به فرم بدنی سابق خود به زمان زیادی نیاز خواهند داشت و خطر مصدومیت در کمین شان است:« اگر دوران قرنطینه 60 روز طول بکشد( 18 روز دیگر)، دیگر دشوار بتوان بازیکنان را به فرم بدنی قبل شان برگرداند و برای این کار، به زمان بیشتری نیاز خواهد بود. سابقه نداشته فوتبالیست ها بدون اینکه مصدومیت باشند، تا این اندازه دور از تمرینات قرار بگیرند.»

سوتو ادامه داد:« در قرنطینه، فعالیت بدنی بازیکنان محدود است و همین باعث می شود تا رفته رفته شرایط بدنی شان افت کند. مشکل اصلی اینجاست که بازیکنان نمی توانند در خانه تمرینات ویژه بازی ها را انجام دهند و همه چیز شکل عمومی دارد. در درجه اول اینکه بخش اعظم تمرینات در قرنطینه، بدون توپ است و دوم اینکه تمرینات در خانه و به صورت انفرادی انجام می شود.باید به اینها دشواری های تمرین در منزل را نیز باید اضافه کرد. بازیکنان نمی توانند کنار هم و در فضای آزاد تمرین کنند و دوری از تمرینات هوازی، تبعاتی دارد.

این عوامل باعث خواهند شد تا پس از دو ماه، 70 درصد فرم بدنی بازیکن در مقایسه با دوران پیش از شیوع کرونا از دست برود و آنها تنها با 30 درصد توان سابق خود به تمرینات باز خواهند گشت. برای جبران این افت 70 درصدی، کار برای بدنسازان بسیار دشوار خواهد بود.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس