کد خبر 1065754
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
فیفا

رسیدگی به پرونده شکایت‌های مالی و انضباطی در کمیته‌های قضایی فیفا سرعت گرفته و در زمان کوتاه‌تری باشگاه‌های بدهکار ملزم به پرداخت بدهی‌های خود خواهند شد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری الریاضیه عربستان در گزارشی نوشت: به گفته برخی منابع خاص در کمیته‌های قضایی فیفا با وجود تعطیلی رویدادهای ورزشی در جهان این کمیته‌ها به صورت غیرحضوری و با سرعت بیشتری احکام مرتبط با پرونده‌های انضباطی و مالی باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان را بررسی و صادر می‌کنند.

در واقع شرایط ویژه حاصل از بحران کرونا موجب تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها شده و باعث می‌شود احکام مربوطه زودتر صادر شود و باشگاه‌ها در زمان کوتاه‌تری ملزم به پرداخت بدهی‌های خود خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند خطیر به مالک تراکتور: دنبال شریک جرم هستی!

علی عباس وکیل تونسی فوتبال نیز در گفت‌وگو با الریاضیه در این خصوص می‌گوید: بحران کرونا کمیته‌های مختلف فیفا را مجبور به دورکاری کرده که این مسئله باعث می‌شود رسیدگی به پرونده‌ها سرعت بگیرد و در بیشترین زمان هر پرونده 3 تا 4 ماه به نتیجه می‌رسد که این اتفاق مثبتی برای زیان دیدگان و البته برخلاف آن به ضرر طرف مقابل است چرا که باعث می‌شود عملیات بازپرداخت بدهی‌ها سرعت بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    چشم دلال ها روشن
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    بسیارعالی چندتا خارجی جدید سراغ دارم هلو. هفتاد سی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس