کد خبر 1064778
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
محمود واعظی نمایه

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امروز در حقیقت ایران با دو ویروس مواجه است؛ یکی کرونا و دیگری ویروس آمریکا و تحریم‌هایی که دولت آمریکا را بر ما تحمیل کرده است.

به گزارش مشرق،  محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: ما همزمان با کرونا، با بدترین تحریم‌ها نیز مواجه هستیم.

وی افزود: دیپلمات‌ها، دولت‌مردان و رسانه‌های کشور باید این صدای بلند را به گوش جهان برسانند که امروز تحریم آمریکا علیه ایران با ویروس کرونا هم‌نوایی می‌کند، یعنی امروز در حقیقت ایران با دو ویروس مواجه است؛ یکی کرونا و دیگری ویروس آمریکا و تحریم‌هایی که دولت آمریکا را بر ما تحمیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز بیش از هر زمانی در داخل کشور به هم‌بستگی و وحدت نیاز داریم؛ انصافا مردم در دو ماه گذشته همراهی کرده‌اند و ما برای ریشه‌کنی ویروس کرونا و قطع زنجیره آن بیش از از هر زمان دیگری به همراهی مردم و همکاری آنها نیازمند هستیم. خواهش می‌کنم برای آن‌که بیش از این به اقتصاد کشور لطمه‌ای وارد نشود و کارگران و کسانی که به‌صورت روزمزد حقوق خود را دریافت می‌کنند بیش از این تحت فشار قرار نگیرند، همگان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

واعظی گفت: آغاز به‌کار برخی مشاغل کم‌خطر یا دارای خطر متوسط به معنای آن نیست که روال کشور عادی شده و مردم فکر کنند که می‌توانند توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شرقی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    12 0
    هر چه بیشتر می گذرد بیشتر به باور این حرف رودست می رسم که: این جماعت غرب گرا فکر می کنند ادرار غربی ها نیز خوشبوست و می توانند آن را به عنوان ماده ی خوشبو کنند استفاده کنند..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس