کد خبر 1064674
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
ستاره های فوتبال

با توجه به ویروس کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه‌ها، سرنوشت ستارگانی که تابستان امسال قراردادشان به اتمام می‌رسد چگونه رقم می‌خورد؟

به گزارش مشرق، از آغاز شیوع ویروس کرونا اقتصاد باشگاه‌های فوتبال با ضربه‌ای مهلک روبه‌رو شد. برخی باشگاه‌ها مجبور به تعدیل نیرو یا حتی کاهش دستمزدهای کارکنان و حتی بازیکنان شدند. درآمدهای باشگاه ها که بیشتر از فروش بلیط و حق پخش تلویزیونی بود به صفر رسید و سرنوشت لیگ‌ها مبهم است.

اکنون این ویروس روی دیگر خود را نشان داده و دامن ستارگانی را گرفته که قراردادشان تابستان امسال به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نصف بارسلونا روی هواست

به نقل از مارکای اسپانیا، بحران اقتصادی باشگاه‌ها روی فعالیت آنها در پنجره نقل و انتقالاتی تاثیر فراوانی خواهد گذاشت. همین عامل باعث می‌شود که برخی ستارگان بزرگ دنیا که در تابستان امسال «بازیکن آزاد» شناخته می‌شوند آینده‌ای مبهم داشته باشند.

در این گزارش به وضعیت بزرگترین ستارگانی که در این تابستان قراردادشان به پایان می‌رسد می‌پردازیم که آینده این بازیکنان در فصل 2020-2021 چگونه رقم می خورد؟

ادینسون کاوانی

شاید مهمترین ستاره‌ای که چنین شرایطی را دارد مهاجم گلزن پاری‌سن‌ژرمن باشد.کاوانی تابستان از جمع پاریسی‌ها با کوله‌باری از گل و جام جدا می‌شود و به دنبال تیم جدید خود می‌گردد.

ستاره اروگوئه‌ای قصد دارد که با بستن قراردادی سه ساله با تیم جدید خود به فرم و وضعیتی مناسب برسد تا در جام جهانی 2022 قطر بتواند به میدان برود.

وی که اکنون پیشنهاد بوکاجونیورز را رد کرده مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته است. حتی باشگاه اینترمیامی که برای دیوید بکام است علاقه‌ای زیاد به خرید ستاره اروگوئه‌ای نشان داده است. اتلتیکومادرید نیز یکی از مشتری‌های کاوانی بوده ولی به نقل از مارکا انتقال وی به مادرید بعید به نظر می رسد.

دیوید سیلوا

ستاره اسپانیایی منچسترسیتی پس از 10 سال درخشش در لیگ برتر انگلیس دیگر می‌خواهد از تیم پپ گواردیولا جدا شود و راهش را حتی در قاره‌ای متفاوت تجربه کند.

سیلوا به نظر می‌رسد آینده خود را در فوتبال آمریکا و لیگ MLS  دنبال کند.

پدرو رودریگز

ستاره اسپانیایی چلسی که پیش از این در بارسلونا توپ می‌زد آینده‌ای مبهم داشته و در تیم آینده لمپارد جایی ندارد. هنوز پیشنهادی خوب به پدرو نرسیده و باید دید ستاره ریزنقش چلسی به کدام تیم می‌پیوندد. در چلسی ۳ بازیکن دیگر یعنی ویلیان، ژیرو و کابایرو نیز چنین شرایط را دارند.

کایخون نیز قرارداد خود را با ناپولی تمدید نکرده است. این تیم حتی پاری‌سن‌ژرمن  را نیز دارد و باید دید ناپولی چه تصمیمی در خصوص 2 ستاره کنونی خود می‌گیرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن  در تابستان با تعدد بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد روبه روست. جدای کاوانی، تیاگو سیلوا، توماس مونیه و لایوین کورزاوا 3 بازیکنی هستند که باید تکلیفشان مشخص شود.

زلاتان ایبراهیموویچ نیز که زمستان از آمریکا به میلان ایتالیا آمد هنوز تصمیم خود را نگرفته و معلوم نیست آیا فصل آینده نیز در دنیای فوتبال توپ می‌زند یا خیر.

لیست مهمترین ستارگانی که در تابستان پیش رو قراردادشان به پایان می رسد و به نوعی بازیکن آزاد شناخته می شوند به شرح زیر است:

1- ادینسون کاوانی (پاری‌سن‌ژرمن)

2-لایوین کورزاوا (پاری‌سن‌ژرمن)

3- توماس مونیه (پاری‌سن‌ژرمن)

4- تیاگو سیلوا (پاری‌سن‌ژرمن)

5- درایس مرتنز (ناپولی)

6- خوزه کایخون (ناپولی)

7- زلاتان ایبراهیموویچ (میلان)

8- بورخا والرو (اینترمیلان)

9- ویلیان (چلسی)

10-پدرو (چلسی)

11- اولیویه ژیرو (چلسی)

12- ویلی کابایرو (چلسی)

13-یان فرتونگن (تاتنهام)

14- دیوید سیلوا (منچسترسیتی)

15- کلودیو براوو (منچسترسیتی)

16- آدام لالانا (لیورپول)

17- ناتالی کلاین (لیورپول)

18- ماریو گوتسه (دورتموند)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس