کد خبر 1064655
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
لیگ برتر

نیمه‌تمام رها کردن بازی‌های لیگ برتر از مدت‌ها پیش مورد بحث بوده و هر روز برخی از مدیران تیم‌های لیگ برتری مصاحبه می‌کنند و خواستار تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هستند!

به گزارش مشرق، برخی تیم‌ها از جمله پرسپولیس که مدعی قهرمانی است و همچنین تیم‌های در حال صعود در لیگ یک مخالف تعطیلی بازی‌ها هستند و معتقدند سازمان لیگ باید بازی‌های این فصل را به پایان ببرد حتی اگر به قیمت این تمام شود که بازی‌های فصل آتی را با تأخیر آغاز کند؛ همان‌طور که بازی‌های این فصل به بهانه تجهیز استادیوم‌ها با تأخیر آغاز شد.


اما چه تیم‌هایی خواهان تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به بهانه ویروس کرونا هستند؟
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در این باره گفته است: «برای تیم‌هایی که برای قهرمانی هزینه کرده بودند ولی اختلاف امتیازی که وجود دارد باعث شده تا آن‌ها امید چندانی نداشته باشند. برای این تیم‌ها بهتر است که مسابقات لغو شود هر چند بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. به نظرم آن تیم‌ها خوشحال‌تر هستند، چون هزینه‌هایی که کردند ولی نتوانستند انتظار هواداران خود را بر آورده کنند، طبیعتاً تعطیلی لیگ به نفع آن تیم‌هاست.»


با وجود گفته‌های یحیی گل‌محمدی تیم‌های مدعی قهرمانی که در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی را از دست دادند و به این بهانه شانس‌شان برای قهرمانی کم است درخواست رسمی برای تعطیلی بازی‌های لیگ برتر نداشته‌اند. نمونه اش سپاهان و استقلال. مدیر‌عامل جدید باشگاه استقلال حتی در یک برنامه تلویزیونی با اهدای جام به تیم پرسپولیس مخالفت کرد و به نظر می‌رسد تمام و کمال موافق ادامه بازی‌های لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب گزینه مدیرعاملی پرسپولیس؛ برانکو را برمی‌گردانم!


سهرابی، سرپرست باشگاه تراکتور هم در این باره گفته است: «درست است که کسب جام مهم است و تراکتور هم در دو جام مدعی است، ولی برای ما جان انسان‌ها اهمیت بیشتری دارد و این شامل تماشاگران و اعضای تیم‌ها می‌شود و هر تصمیمی که ستاد کرونا بگیرد، حتماً به نفع مردم، هواداران و ورزشکاران است و ما هم مطیع آن هستیم و فدراسیون فوتبال هم براساس دستور ستاد کرونا تصمیم می‌گیرد.»


کمتر مربی و بازیکنی خواهان تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هستند. چراکه در صورت تعطیلی بازی‌ها لیگ طبیعی است دستمزد آن‌ها کاهش یابد. در صورتی که لیگ برتر ادامه پیدا نکند به نظر می‌رسد باشگاه‌ها تنها ملزم به پرداخت ۶۰ درصد از حقوق اعضای کادر فنی خود خواهند شد.


اما در انتهای جدول حکایت متفاوت است. بیشتر تیم‌های انتهای جدول خواهان تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هستند. بعد از اعلام جواهری، مدیر‌عامل باشگاه لیگ برتر مبنی بر اینکه بازی‌های لیگ برتر باید تعطیل شود سرپرست تیم شاهین بوشهر هم این ادعا را تکرار کرده و در این باره گفته است: «با توجه به شرایط ایجاد شده و شیوع بیماری کرونا در کشور نظر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بر سلامتی مردم و ورزشکاران است و تعطیلی لیگ در این فصل و برگزاری مجدد لیگ آینده با ۱۶ تیم فعلی و یا ۱۸ تیم پیشنهاد مدیریت و مسئولان باشگاه می‌باشد، اما در صورت برگزاری مسابقات هم هراسی نداریم و با قدرت رقابت‌ها را ادامه خواهیم داد.».


اما براساس آخرین خبر‌ها تیم‌ها از ۱۵ اردیبهشت تمرینات خود را آغاز خواهند کرد و بازی‌ها از اواسط خرداد هم از سر گرفته می‌شود. قرار است بازی‌ها در هفته‌های باقی مانده بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر محمد IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    لیگ برگزار شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس