کد خبر 1064622
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
سعاد تمند

با حمایت نسبی که برخی پیشکسوتان استقلال از احمد سعادتمند می‌کنند، فضای مطالبه‌گری برای بازیکنان و کادر فنی آبی پوش پایتخت محدود می‌شود.

به گزارش مشرق،‌ روز سه‌شنبه،‌ باشگاه استقلال اعلام کرد، فرشید اسماعیلی برای ادای توضیحاتی درباره مصاحبه با یکی از رسانه‌ها به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است. این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی استقلال مدت‌هاست که نتواسته‌اند از باشگاه مطالبات خود را دریافت کنند.

یکی از آخرین وعده‌های که مدیرعامل جدید باشگاه استقلال داده بود، پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان آبی‌پوش پایتخت تا پایان فروردین ماه بود که این مساله هم به وقوع نپیوست و باشگاه استقلال در وعده‌ای بی تاریخ‌ اعلام کرد به‌زودی و پس از طی مراحل اداری، ۱۰ درصد از مبالغ قرارداد کادر فنی، سرپرستی، پزشکی، بازیکنان و سایر اعضای تیم را پرداخت خواهد کرد.

رخ دادن این اتفاقات پی در پی موجب شده است تا اعتراض بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی بلند شود و طی یک مصاحبه، به وعده‌های مدیرعامل استقلال حمله کند.

بعد از اظهارات فرشید اسماعیلی، بعضی از پیشکسوتان استقلال به اظهارات فرشید اسماعیلی انتقاد کردند و در مصاحبه‌های مختلف علیه حرف‌های این بازیکن استقلال صحبت کردند.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه جنجالی کار دست شماره ۸ استقلال داد

علی جباری در این رابطه اظهار کرد: «به نظرم اسماعیلی پای خود را بیش‌تر از گلیمش دراز کرده است و اظهارنظر می‌کند. سعادتمند تازه مدیرعامل استقلال شده و هنوز دقیقا مشخص نیست برنامه او چگونه است، به همین دلیل نباید الان او را با کسی مثل فتحی مقایسه کرد.»

محمد نوری نیز در واکنش به صحبت‌های فرشید اسماعیلی گفت: «زمانی که همدانی سرپرستی تیم را برعهده داشت، باشگاه به دلیل درگیری اسماعیلی با همدانی این بازیکن را تنبیه نکرد تا کار به این‌جا کشیده شود که اسماعیلی به خودش اجازه دهد علیه مدیریت صحبت کند. باید خیلی زودتر جلوی این بازیکن گرفته شود. باشگاه باید تنبیه مناسبی برای اسماعیلی در نظر بگیرد و اگر بخواهد به امان خدا بگذارد، سایر بازیکنان نیز کار اسماعیلی را انجام می‌دهند.»

هم‌چنین مهدی فنونی‌زاده به اظهارات اسماعیلی واکنش نشان داد و گفت: «بازیکن استقلال باید بداند حیطه اختیاراتش در زمین فوتبال است و حق ندارد در اموری که به او مربوط نیست دخالت کند. فرشید اسماعیلی که درباره پیشکسوتان استقلال حرف می‌زند و از مدیرعامل بابت نشست با بزرگان استقلال انتقاد می‌کند باید بداند درباره چه کسانی حرف می‌زند.»

این اظهارات و واکنش‌هایی که برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال داشته‌اند، نشان می‌دهد که احمد سعادتمند حمایت نسبی آن‌ها را دارد و جلساتی که با پیشکسوتان استقلال برگزار شده، تا اینجای کار توانسته نتیجه بخش باشد و تا اطلاع ثانوی خبری از انتقاد و صحبت کردن علیه مدیریت نباشد چون این کار سرنوشتی مثل عاقبت فرشید اسماعیلی را در بر خواهد داشت.

این مساله را همه می‌دانند بازیکن یک تیم نباید علیه کادر مدیریتی صحبتی به میان بیاورد اما وقتی بازیکنان یک تیم مدت‌هاست به حق و حقوق خود نرسیده‌اند و وعده‌ها محقق نشده است، طبیعی است که چنین واکنش‌هایی را در برداشته باشد اما شرایطی که در حال حاضر در استقلال به وجود آمده، موجب می‌شود کادر مدیریتی راحت‌تر به کار خود بپردازد و با حمایت پیشکسوت‌های استقلال اهداف مد نظر خود را جلو ببرد.

با حمایت نسبی که برخی پیشکسوتان استقلال از احمد سعادتمند دارند، فضای مطالبه‌گری برای بازیکنان و کادر فنی آبی پوش پایتخت محدود می‌شود و باید دید با چنین فضایی چه اتفاقی برای آبی پوشان پایتخت خواهد افتاد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس