کد خبر 1064525
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
جلسه علنی مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر در روند برگزاری جلسات علنی پارلمان خبر داد و گفت: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس مقرر شد جلسات علنی از دو هفته آینده سه روز در هفته برگزار شود.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس، قرار شد مجلس هفته آینده جلسه علنی نداشته باشد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌شان بروند.

بیشتر بخوانید:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

وی تصریح کرد: در تصمیم دیگر جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس مقرر شد که از این پس و از دو هفته آینده، جلسات علنی قوه مقننه سه روز در هفته برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان با اشاره به تصمیم این هیئت برای برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی، خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اکثریت اعضای هیئت رئیسه مجلس، قرار شد که جلسات کمیسیون‌ها تا پایان دوره دهم، هفته‌ای دو روز  تشکیل شود.

پس از شیوع بیماری کرونا، جلسات علنی مجلس با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، فقط دو روز در هفته و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود که با تصمیم جدید هیئت رئیسه مجلس، این روند تغییر کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    مگر 2 ماه تو حوزه انتخابیه نبودند دوباره بروند لالا
  • US ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 0
    از دو هفته آينده يعني از پانزدهم ارديبهشت، مجلس هم كه اول خرداد تمام ميشود پس ميماند كلا دو هفته يا ٦ جلسه، يعني از اول اسفند تا اول خرداد ، ٣ ماه، اينها رويهم ١٠ جلسه هم نداشته اند، آيا اين حقوق حلال است؟ مجلس همزمان با مدارس تعطيل شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس