کد خبر 1064332
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
رضا فتاحی سرپرست سپاهان

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: آن‌هایی که صحبت از 10 امتیاز اختلاف می‌کنند بدانند سه امتیاز را کمیته انضباطی به آن‌ها داده است.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی در مورد اینکه پس از برگزاری نوبت اول این جلسات باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ، صحبت‌هایی مبنی بر وضع استانداردهای جدید و حتی نظارت وزارت ورزش برای قرارداد‌های خارجی باشگاه‌های فوتبال مطرح شده، عنوان کرد: ما به هر حال زیر نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کار می‌کنیم. شنیدم که مدیر حقوقی پرسپولیس هم در این مورد عنوان کرده می‌توانند توصیه کنند. البته اگر این اتفاق بیفتد و همه رعایت کنند، اتفاق خوبی است و ما هم استقبال می‌کنیم. ان شاالله پروتکل‌هایی بگذارند که همه آن را رعایت کنند. اگر قرار است قانونی وضع و اجرا شود باید برای همه یکسان باشد. ما هم تابع هستیم، به هر حال در ایران زندگی می‌کنیم و همه زیر نظر فدراسیون و سازمان لیگ کار می‌کنیم و به قوانین و مقرراتی که آن‌ها وضع کنند احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه موضوع‌ کسر قرارداد بازیکنان فوتبال این روزها مدام مطرح می‌شود، اظهار داشت: اینکه ما در رسانه‌ها در این مورد صحبت کنیم و هر کسی چیزی بگوید ملاک نیست. تمام این‌ها بستگی به دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارد. در اروپا قراردادها به صورت هفتگی است و شروع و پایانی دارد اما قراردادهای ما در این جا به صورت فصلی است. باید ببینیم بازی‌هایمان ادامه پیدا می‌کند یا نه، یک قراردادی با بازیکن بسته‌ایم و باید مبلغی را در زمان‌های مشخص پرداخت کنیم. اگر بازی‌ها ادامه پیدا نکند منتظر دستورالعمل سازمان لیگ و فدراسیون هستیم و آن‌ها باید در این مورد تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی سپاهان به پیشنهاد پرسپولیس به نیازمند

مدیر تیم سپاهان در مورد اینکه تعداد مخالفان ادامه لیگ بیشتر شده است، عنوان کرد: ما اولا خدا را شکر می‌کنیم که آمار این بیماری در حال کم شدن است و امیدوارم در روزهای آینده مردم بیشتر رعایت کنند تا هر چه زودتر ریشه کند شود. اما از جهتی نگرانیم که پیک دوم آن به وجود نیاید و مردم در صحت و سلامت باشند. موضع باشگاه ما از روز اول صحت و سلامتی مردم بوده و الان هم این موضع را داریم ولی به هر حال بلاتکلیفی خیلی بد است.

فتاحی ادامه داد: 4 بازیکن و دو مربی خارجی ما بیرون از ایران هستند. تهیه یک بلیت پرواز دوحه به قطار کار خیلی سختی است. اگر قرار است 15 یا 20 اردیبهشت تمرینات شروع شود خواستار این هستیم که زودتر به باشگاه‌ها اعلام کنند تا بتوانیم برای بازیکنان و مربیان خارجی بلیت تهیه کنیم که به موقع برگردند. البته می‌دانم خود مسئولان هم الان نمی‌دانند تصمیم بگیرند اما به هرحال ما هم بلاتکلیف هستیم. نمی‌دانیم چه کار کنیم اما ان شاالله همه سلامت باشند. هر تصمیمی هم که در مورد باشگا‌ه‌ها بگیرند ما تابع هستیم. این تصمیم را فدراسیون و سازمان لیگ با استفاده از پروتکل‌هایی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌گیرند. حالا باشگاه سپاهان بگوید ادامه بدهیم و باشگاه دیگری بگوید ادامه ندهیم، اینها همه یک طرف است و تصمیم اصلی را  مسئولان فوتبال ما می‌گیرند.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند بازیکنان انگیزه قبلی را برای ادامه مسابقات لیگ ندارند، عنوان کرد: همیشه فصل که تمام می‌شد یک باشگاه فوقش یک ماه تعطیل می کرد و دوباره کار بدنسازی را از شروع می‌کرد. تیم ما تا زمانی که ستاد کرونا اجبار نکرده بود تمرین می‌کردیم اما بیشتر تیم‌ها از 14-15 اسفند کارشان را تعطیل کردند یعنی الان حدود 2 ماه شده است. من فنی نیستم و در این مورد مربیان و اهل فن باید صحبت کنند اما فکر نمی‌کنم با 21 روز بتوان بدن بازیکنان را برگرداند. از جامعه مربیان عذرخواهی می‌کنم که در این مورد صحبت می‌کنم. تمرین در خانه و 4 تا شکم زدن با تمرینی که در زمین  انجام می‌شود، خیلی فرق دارد. از این بابت نگران هستم و به نظرم، تیم‌ها کار سختی دارند که بخواهند آمادگی بازیکنان را به روزهای قبل از تعطیلات کرونا برگردانند. 

وی افزود: خدا را شکر برای فصل آینده 85 درصد بازیکنان‌مان دارای قرارداد هستند و نگرانی بابت فصل آینده نداریم. فقط نورافکن بود که قراردادش با ما یک ساله بود و سجاد شهباززاده قراردادش با ما تمام می‌شود. گئورگی ولسیانی هم مصدوم است و طی دو سه ماه آینده فکر می‌کنم بتواند به جمع تیم برگردد.

مدیر تیم سپاهان در مورد وضعیت قرارداد کادر فنی اظهار داشت: در این مورد بهتر است با جناب نیکفر صحبت کنید اما طبق اعلام فیفا کلیه قراردادهای خارجی تا وقتی بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند مشکلی ندارند. 

فتاحی در مورد اظهارات افشین پیروانی که روز گذشته علیه امیر قلعه‌نویی و سپاهان مطرح کرد، گفت: ما پنجشنبه جلسه استیناف داریم و نمی‌خواهم صحبتی در این باره کنم اما باید به یک مورد اشاره کنم. آن‌هایی که صحبت از 10 امتیاز اختلاف می‌کنند بدانند سه امتیاز آن را کمیته انضباطی به آن‌ها داده است، اگر این سه امتیاز را کمیته استیناف برگرداند و با پرسپولیس بازی کنیم می‌توانیم این اختلاف را به 4 امتیاز برسانیم و دوستان هم دیگر صحبت از 10 امتیاز اختلاف نمی‌کنند.

وی افزود: خدا را شکر افرادی که در کمیته استیناف هستند قاضیانی خوب و با انصاف هستند و امیدواریم یک رای منصفانه بدهند. اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس به گونه‌ای بود که ما به ورزشگاه رفتیم و می‌خواستیم بازی کنیم و این را ساعت 5 بعد از ظهر به جلال مرادی اعلام کردیم. اتفاقاتی افتاد و با وجود مشکلاتی که پیش آمد خودمان را به ورزشگاه رساندیم، اما اراده ای از طرف بازیکنان پرسپولیس و مسئولان برگزاری مسابقه برای انجام بازی در ساعت 5 بعد از ظهر نبود. شما که می گویید باید در زمین بازی کرد، امیدوارم کمیته استیناف یک رای عادلانه بدهد و این دیدار برگزار شود و بعد از برگزاری مسابقه اگر برنده شدید به 10امتیاز اختلاف افتخار کنید. الان اختلاف 10 امتیاز واقعی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    38 18
    به جای کنایه زدن و بیانیه دادن بازی پرسپولیس سپاهان رو شرکت می کردید فقط چونه روانی دارید انگار ولی چیزی در چنته شما نیست
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      7 10
      ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تمامی عوامل و دست اندرکاران غیور و زحمتکش تیم محبوب و پر طرفدار سپاهان و اظهار تاسف بابت جراحت روحی حاصل شده از نادانی ایشان بر روان مردم عزیز اصفهان و سایر طرفداران تیم سپاهان عرض می کنم: سپاهان عشقم ممنون بابت سه امتیاز
  • ریحانه IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    30 8
    رضا فتاحی خیلی پررو هستی خجالت بکش
  • مهدی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    34 7
    ایکیوسان الان فکر کردی به این نتیجه رسیدی که ۳ امتیاز را کمیته انضباطی داده تیم ما آمد اصفهان حتی تو زمین چمن هم رفت گرم هم کرد اما مرد پیدا نشد از تیم سپاهان بیاد تو زمین بگه ما میخوایم بازی کنیم وقتی پرسپولیس میخواست ورزشگاه را ترک کنه تازه یکسری نامرد آمدن گفتن ما میخوایم بازی کنیم
    • Ghayoom GB ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      1 0
      بازی ساعت 15 بود.تیم ها ساعت چند میان توی زمین واسه گرم کردن ساعت 14 نامردها انتظار داشتند بازیکنان پرسپولیس از ساعت 14 تا 17 که الاف بودن اگه اراده به بازی هم میشد بازی 17:30 آغاز میشد بازی کنند.چرا باید بازی میکردند.
  • احسان IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    11 3
    زبون تابش داره دوباره حرف میزنه بنده خدا تابش آدم خوبی بود گیر تو و رئیس مافیایت افتاد
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    8 4
    ای بابا در این فوتبال و ببندد راگر مرد هستید چرا از فاصله دور برای هم خط و گرو می کشید برید تو اطراف تهران یا اصفهان اینقدر همدیگر را بزنید تا جانتان در بیاد
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    16 4
    3 امتیاز را تیم ترسوی شما به ما داد شله زرد رو سیاه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    11 3
    وقتی به نفع آدم نیست واضحات رو هم نمی بینند،‌اصلا بحث رسیدن و نرسیدن سپاهان نیست، 16:45 داور و پرسپولیس تو چمن بودن و سپاهان در حالیکه تو ورزشگاه بوده نیومده تو چمن. رأی چی میشه؟ ماجرای قبلش و بعدش تأثیری نداره! چون به نفعشون نیست بحث رو پراکنده می کنند
  • ♥♥♥♥ US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    4 3
    اگه شما هم روز بازی توی زمین حاضر نمیشدید، کمیته انضباطی به شما هم سه امتیاز می داد
    • حمید IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      0 0
      خب اتفاقا حاضر نشدن دیگه
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    26 3
    مثل موش رفتید تو رختکن ، واقعا رو که نیست. خوبه فیلم هاتون همه جا پخش شد
  • حسین IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    10 1
    سه امتیاز رو کمیته انضباطی نداد، مدیران ابلهی مثل شما به پرسپولیس هدیه کردید که تیمداری بلد نیستید! کمیته استیناف هم اگه رای رو برگردونه باید به حقانیتش شک کرد چون قضیه کاملا مشهوده
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    7 2
    جمع کنید بابا این فوتبال و این حواشیش رو. همش مایه اختلاف بین ملت. برید فکر چهارتا کار اساسی و خداپسندانه توی تهران و اصفهان و خراسان و سیستان و ... باشید.
  • ایرانپور IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    7 20
    نه تنها 3 امتیاز راکمیته انضباطی هدیه کرد به پرس پوکیده ها...قهرمانی های قبلی را نیز فدراسیون به آنها اهدا کرده...
    • ایران پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      7 2
      تاکور شود هر آنکه نتواند دید
  • وهاب IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    8 2
    نه جناب کمیته انضباطی نداده حاصل بی عرضگی شماست.
  • یوسف IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    12 2
    خوب نمیترسیدی بازی میکردی میبردی اون وقت للان هفت امتیاز بود خخخخخخخ
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      4 3
      جناب ای کیو اگر سپاهان میبرد الان اختلاف چهار امتیاز بود
  • سعید IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    8 1
    آقای محترم شما داری بیخودی به درو دیوار می زنی وفقط با این حرفها خودتو خسته میکنی.خواهشا خودتونو وتیمتونو بیشتر از این مضحکه نکنید.همه حقیقتو دیدن ونیازی به دفاع در مقابل صحبت های شما نیست.
  • شیعه IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    5 11
    اولین تیمی که جلوی تیم وزیر مقابله میکند همین سپاهان است افرین بر سپاهان
    • عشق پرسپولیس IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      0 0
      ترسو ها اگه سپاهان مرد بود میومد بازی بدبخت ها سپاهان ترسیده بود چون کیروش استنلی نبود خنگ ها دوما تیم وزارت استقلاله وقتی برانکو رفت کسی چرا گفت رفته ولی استرامانچونی چی تا مجلس رفتن برش گردونن بستونه ترسو ها عشق پرسپولیس
  • Ali IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    8 1
    شما می خواستید بازی کنید اما تو رختکن حالا خوبه مصاحبه هاتون ضبط شده که از مدیر عامل، سرپرست، سرمربی هر کدومتون یه چیزی گفتید آخه واسه همچین سناریویی حداقل بین خودتون هماهنگ میکردید.
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      0 0
      بدجوربه تاق زدید
  • ۷۶ IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    فقط قرمز گوجه ای اینم از نوع تبرک خخخخخخخ
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    کنایه؟ کمیته انظباطی؟ مثل بزدلها رفتن تو رختکن قایم شدن لابد انتظار پاداش هم دارن ،خاک بر سر بزدلتون کنن
  • احمد GB ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 0
    داداشی اگه بخاطر اختلاف ۱۰ امتیازی اینقدر ناراحتی بزارش تو آب یخ تا ی کم از سوزشت کم بشه احمق !!!!
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 0
    خفه شو برو اونجایی که می سوزه یخ بذار.3امتیاز رو بهمون ندادن به خاطر بز دلی بعضی ها که حاضر نشدن درمیدان باشند و رخت کن رو انتخاب کردن 3امتیاز رو گرفتیم.
  • امیر IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    آقای سپاهانی شما که میگید ما قصد داشتیم بازی کنیم چرا قلعه نوعی در رخت کن به بازیکنان سپاهان گفت صبر کنید تا پرسپولیسی ها رفتند وارد زمین بشید .... خوب خدا را شکر فیلمش پخش شد .... من خودم اصفهانی هستم ولی واقعا سپاهان آبرو روزی کرد
  • صفایی رضا US ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    شما(سپاهانی ها) یادتان رفته باآلوده کردن آب میخواستیدقهرمان بشید.!!!!!!!
  • مرسی کلی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    جالبه کسایی درباره مافیا حرف می زنند که دوتا جام اسنپی گرفتن(: بعد میگن سپاهان تو اصفهان ترسیده با ما بازی کنه مثل اون پیشکسوت متوهمشون که میگفت علیپور تو این بازی آقای گل میشه(: مشتی! سپاهان تو تهران 2 تا زد فقط بیرو میگفت:اووووف! این چه مافیایی شب قبل بازی بازیکنش رو محروم می کنند(سعید آقایی)با بابک زنجانی و هدایتی که مثل دکترتون رفیق نبوده!! (:

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس