کد خبر 1064275
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
پیروز قربانی

کاپیتان سابق استقلال می گوید درخصوص ادامه لیگ FIFA باید تصمیم گیری کند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید باید هدف از برگزاری جلسات با پیشکسوتان از سوی مدیرعامل تیم مشخص شود. وی همچنین مدعی شد می‌توان در کمتر از 40 روز بازیهای باقی مانده لیگ را به پایان رساند.

 با شرایط کرونا چطور کنار می‌آیید؟

در خانه قرنطینه هستیم مو هیچ کجا نمی‌رویم مگر اینکه خریدی وجود داشته باشد که مجبور شویم از خانه بیرون برویم. واقعا زندگی بدون فوتبال سخت است به خصوص برای ما فوتبالی‌ها که با آن زندگی کرده‌ایم. من برای نظر همه افراد احترام می‌گذارم اما آنهایی که می‌گویند ما فوتبال نمی‌بینیم باید به روانپزشک مراجعه کنند. مگر می‌شود فوتبال یا فیلم را ندید.

 خیلی‌ها می‌گویند لیگ باید با این شرایط برگزار شود؟

می‌شود دوباره لیگ را از سر گرفت. به نظرم زمان کافی برای به پایان رساندن مسابقات را داریم و در 40 روز می‌توان این 9 بازی را برگزار کرد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند ما باید قهرمان لیگ در صورت تعطیلی مسبقات شویم.؟

این حرف منطقی نیست. چطور وقتی 9 بازی مانده و هر بازی 3 امتیاز دارد، بازیها را نیمه‌کاره به پایان رساند. ممکن است تیمی با همین 27 امتیاز از ته جدول جدا شود یا اصلا تیمی صدر را از دست بدهد. به هر حال فیفا در این خصوص به زودی تصمیم‌گیری خواهد کرد و ما هم باید تابع آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

وعده‌ای که سعادتمند به آن عمل نکرد

این روزها سعادتمند جلساتی را با پیشکسوتان استقلال برگزار می‌کند؟

در ابتدا سعادتمند باید بداند که اتفاقاتی در این چند سال اخیر افتاده که باعث شده تماشاگران کمی دلخور باشند فکر می‌کنم باید سعادتمند ابتدا تماشاگران را با استقلال آشتی بدهد زیرا این تیم چند سالی است قهرمان نشده و هوادارانش سرخورده شده‌اند. در خصوص جلسات پیشکسوتان هم باید بگویم کار خوبی است اما باید بدانیم هدف از انجام این کار چیست. پیشکسوتان در استقلال همیشه مورد احترام بوده‌اند و نباید از آنها استفاده ابزاری شود.

 شما برای دیدار با سعادتمند به باشگاه نمی‌روید؟

کسی از من نخواسته که چنین کاری انجام دهم اما اگر دعوت شوم باید کمی در این خصوص فکر کرده سپس تصمیم‌گیری کنم.

 استقلال بدهی‌های زیادی به بازیکنان خارجی‌هایش دارد.؟

این اتفاق خیلی ناخوشایند است زیرا این بدهی‌ها انباشته از قبل است که باید در زمان خودش پرداخته می‌شد و کار به اینجا کشیده نمی‌شد. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف این بدهی‌ها مشخص شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس