کد خبر 1063018
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
دوچرخه سواری

یکی از فدراسیون‌های المپیکی به بهانه شیوع ویروس کرونا، از بستن قرارداد جدید با تعدادی از عوامل و کارمندان خود امتناع کرده است.

به گزارش مشرق، دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌هایی است که کشورمان در آن همواره نماینده‌ای طی سال‌های اخیر در المپیک و بازی‌های آسیایی داشته و اتفاقاً رکابزنان کشورمان در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال نیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کرونا یک رقابت معتبر را پس از جنگ جهانی لغو کرد!

شیوع ویروس کرونا در دنیا تاثیر بسیار زیادی روی ورزش دنیا داشت؛ به‌طوریکه حتی منجر به تعویق یک ساله بازی‌های المپیک شد. در این شرایط فدراسیون‌های ورزشی در ایران نیز که همگی تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند، سعی کرده‌اند در سال جدید و با مدیریت نیروهای خود، شرایط را کج‌دار و مریز جلو ببرند تا ضمن فعالیت این نیروها به صورت شیفت بندی شده، فعالیت‌های رشته مورد نظر نیز روی زمین نماند.

با وجود این اقدامات، اما فدراسیون دوچرخه‌سواری در اقدامی عجیب به نیروهای خود اعلام کرده که فعلاً به محل کار خود نیایند و در صورت تمایل از بیمه بیکاری استفاده کنند.

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری در پاسخ به پرسشی درخصوص آخرین وضعیت لیگ‌های این رشته اظهار داشت: من رئیس سازمان لیگ تا سال گذشته بودم و امسال فعلاً قرارداد جدیدی با فدراسیون امضا نکرده‌ام. به نیروهای فدراسیون‌ گفته‌اند که فعلاً کار نیست و به همین دلیل هم هیچ قراردادی با کسی منعقد نشده است. رئیس فدراسیون به نیروها و کارمندان گفته تا زمانی که وضعیت کار مشخص شود، فعلاً از بیمه بیکاری استفاده کنند.

وی ادامه داد: این تصمیم قمری رئیس فدراسیون بوده و اینگونه تصمیم گرفته است. در حال حاضر رئیس، دبیر و خزانه‌دار فدراسیون مشغول به کار هستند و بقیه نیروها و کمیته‌ها همه معلق هستند. در واقع به همه اعلام شده که در این دوران فعلاً هیچ کاری نیست.

وفایی گفت: بحث اصلی نبود اعتبارات و پول است. در واقع گفته‌اند که نه حقوقی می‌توانند بدهند و نه کاری صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس