بررسی عملکرد ۳۳ دروازه بان لیگ برتر/ رکورد عجیب گلر دوم پرسپولیس

فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری در جلسه‌ای درباره مساله پرداخت دستمزد فوتبالیست‌ها در شرایط کرونا به بحث می‌نشینند.

به گزارش مشرق، پرداخت دستمزد فوتبالیست‌ها با توجه به تعطیلی مسابقات یکی از مسائلی است که لیگ‌های مختلف دنیا را دچار بحران کرده است چرا که از طرفی فوتبالیست‌ها به علت شیوع کرونا در تمرینات و مسابقات حاضر نشدند و از سوی دیگر باشگاه‌ها با بحران مالی مواجه هستند.

 

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم درباره مشکلات باشگاه‌ها برای پرداخت دستمزد فوتبالیست‌ها تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای هفته آینده در نظر گرفته است چون باشگاه‌های ما به علت شیوع کرونا نتوانستند دستمزد فوتبالیست‌ها را پرداخت کنند و خواستار ورود فدراسیون به این مساله شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل قرار است از عوامل و دست اندرکاران در این زمینه دعوت شود تا با هم‌فکری و تشریح وضعیت، مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره مشکلات باشگاه‌ها در عقد قرارداد با بازیکنان خود که در نهایت منجر به بدهکاری و ضرر آنها می‌شود اظهار کرد: پرداخت‌ دستمزد فوتبالست‌ها در ایران با سایر کشورها متفاوت است چرا که به علت وضعیت اقتصادی نامناسب، قراردادها به طور کامل اجرا نمی‌شوند. یکی از اولویت‌های آقای نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال حل و فصل این مسائل است و در جلسه‌ای که هفته آینده خواهیم داشت به این موضوع ورود می‌کنیم و وضعیت قرارداد فوتبالیست‌های داخلی و خارجی روشن خواهد شد.

نورشرق به تفاوت قراردادها در ایران و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: در ایران توان پرداخت دستمزد به صورت هفتگی یا ماهیانه وجود ندارد و به صورت فصلی این کار انجام می‌شود. اگر توصیه‌های فدراسیون توسط باشگاه‌ها جدی گرفته شود از بار مالی آنها کاسته می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس