کد خبر 1062544
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
فوتبال

تعصب و علاقه این هواداران، بلای جان آن‌ها شده است. 

به گزارش مشرق، برنامه ۱۵ تن از هواداران ایندیپندینته مدلین خیلی ساده بود؛ آن‌ها فقط می‌خواستند به ورزشگاه تاریخی لا بومبونرا واقع در بوینس آیرس سفر کنند تا شاهد تقابل تیم‌شان با بوکا جونیورز در دیداری از مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس باشند. و همین کار را هم انجام دادند. 

بیشتر بخوانید:

بازمانده فاجعه هیلزبورو قربانی کرونا شد +عکس

شما گزارش AP را می‌خوانید: اما سپس پاندمی ویروس کرونا از راه رسید. یک ماه پس از آن رویداد، این هواداران در هتلی ساده در پایتخت آرژانتین به سر می‌برند. آن‌ها از مقامات کلمبیایی گله مند هستند.

این صحبت‌های آنجلو تابوردا است؛ یکی از همین هواداران که به نمایندگی از بقیه، در مصاحبه‌ای تلفنی با آسوشیتد پرس شرکت کرده است. 

آن مسابقه در روز دهم مارس با برد ۳-۰ بوکا جونیورز به پایان رسید. این دسته از هواداران تلاش کردند از راه بولیوی و برزیل به خانه برگردند ولی وقتی می‌خواستند از مرز بولیوی عبور کنند، به دستور رییس جمهور آلبرتو فرناندز، مرزها بسته شد. آن‌ها از تاریخ ۲۰ مارس در قرنطینه اجباری حضور دارند. آن‌ها ۱۵ روز را در شهر مرزی لاکویاکا سپری کردند؛ جایی که به گفته تابوردا کتک خوردند و از اموال‌شان سرقت شد. سپس با اتوبوسی راهی پایتخت شدند ولی هنگام ورود به بوینس آیرس، پلیس به دلیل آنکه خودروی آن‌ها مجوز ورود نداشت، جلوی آن‌ها را گرفت. 

تست ابتلای همه آن‌ها به کووید-۱۹ منفی بوده است. حالا آن‌ها هر روز جلوی پنجره هتل می‌آیند، تتوهای خود و لباس تیم محبوب‌شان را به رخ می‌کشند و باعث نارضایتی همسایه‌ها از سر و صدای خود شده‌اند. قرنطینه آن‌ها دو روز دیگر به پایان می‌رسد. تابوردا می‌گوید به آن‌ها گفته‌اند باید تا فردا اینجا بمانند ولی مشخص نیست پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    خوب ادب شدن. آخه آدم این همه علاف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس