کد خبر 1062417
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی برنی سندرز نوشت: امسال همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، انتخابات شوراها و مجالس محلی، فرمانداری‌ها و میان‌دوره‌ای کنگره در بسیاری از ایالت‌ها برگزار می‌شود.

صدها نفر از هواداران سندرز در این انتخابات‌ها کاندیدا شده‌اند که مانند قبل به مهم‌ترین‌هایشان با هشتگ #تسخیر_کنگره خواهیم پرداخت. سندرز در هر دو سخنرانی کناره‌گیری‌اش، به حامیانش گفت از شورای مدرسه تا کنگره را تسخیر کنید.

به دنبال کمپین قبلی سندرز، دموکرات‌ها اکثریت مجلس نمایندگان را از جمهوری‌خواهان پس گرفتند و شگفتی‌سازترین این منتخبان، اعضای جوخه ۴ نفره و مشخصا اوکازیو کورتز، یک گارسون مهاجر تحصیل‌کرده، بود که در انتخابات درون حزبی حوزه انتخابیه‌اش، پیش‌تر رئیس فراکسیون دموکرات‌ها در مجلس را هم شکست داده بود. 

امسال رقابت شاهد بوتار، حقوقدان چپگرا در کالیفرنیا، با نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مهم‌ترین رقابت‌هاست. این اولین بار بعد از چند دهه است که یک کاندیدای درون حزبی توانسته حدنصاب رای لازم را برای به چالش کشیدن پلوسی در این حوزه انتخابیه بدست آورد. 

 فهرست بلندبالای تشکل‌های دانشجویی حامی سندرز که اعلام کرده‌اند از بایدن حمایت نخواهند کرد
براساس نتایج آخرین نظرسنجی‌ها، حدود سه چهارم دانشجویان آمریکایی حامی سندرز هستند 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    8 5
    خیال خام... سرنوشت حزب سبز ها را در آمان مطالعه کنید.. فاسدتر از آنها را پیدا نخواهید کرد.. همه رهبران اولیه برای سیا کار می کردند. کودتای اوکرایین و ترکیه...
  • US ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 1
    دانشجو یان ابله اگر از بایدن حمایت نکنند!ترامپ چهار سال دیگر خونشان را تو شیشه می کند
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      4 0
      بایدن ترامپ آبی است. همانطور که ترامپ همان بایدن قرمز است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس