فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه رمضان/قیمت هرکیلوگرم؛۴۲ هزارتومان

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در فروشگاه های زنجیره ایی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسن عباسی معروفان گفت: قیمت فروش گوشت تنظیم بازار کیلویی ۴۲ هزار تومان است که در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۹ روی آنتن می‌روند؟

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: توزیع ۱۰ هزار تن گوشت مرغوب وارداتی به صورت منجمد تا بیستم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تا مردم با خیال آسوه بتوانند گوشت مورد نیاز خود را تهیه و مصرف نمایند.

دکتر عباسی معروفان در مورد تأمین مرغ ماه رمضان نیز گفت: با تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود وافزایش قیمتی در ماه رمضان نداریم و هر چقدر بازار نیاز به مرغ داشته باشد آماده تأمین آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت فروش مرغ در بسیاری از استان‌ها پایین‌تر از قیمت مصوب تنظیم بازار است که این موضوع نشان از افزایش عرضه در فروشگاه‌های سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: در روزهای گذشته توانستیم ذخایر استراتژیک کشور را با حجم بالای خرید مرغ مرغوب تأمین کنیم تا نگرانی از بابت تأمین اقلام پروتئینی مردم نداشته باشیم.

وی افزود: در بسیاری از شهرها در حال حاضر تعادل برقرار شده و میزان عرضه و خرید مردم با هم برابر است و قیمت همچنان پایین‌تر از قیمت مصوب تنظیم بازار است و تولیدکنندگان فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنین در مورد خرید دام زنده نیز گفت: شرکت پشتیبانی امور دام آماده خرید دام زنده سنگین از دامداران با قیمت هر کیلو ۲۷ هزار تومان است اما وضعیت بازار در حال حاضر به گونه‌ای است که فروشنده تمایل دارد دام خود را به بازار آزاد با قیمت ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان بفروشد و بازار نیز رونق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    12 1
    من حاضرم ماه رمضان و عید ارزاق گرون بخرم ولی دولت در بازار دخالت نکنه این یه جور احتکاره خیلی از این ذخایر مثل میوه ها هزینه نگهداری بالایی دارن و از همه مهمتر در زمان ذخیره سازی باعث افزایش نرخ به علت کمبود میشوند
  • محمدی نسب IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    6 0
    ای کاش گوشت 28 یا 30 تومانی گرم ایرانی خرید و با قیمت 50 تا 60 تومان به مردم رسانده بشود چه نیازی هست گوشت سرد و بی کیفیت ( که بیش از دو الی سه ماه در فریزرهای کشتی و تریلی ها ) مانده وارد و بین مردم توزیع شود
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    4 0
    اخیراگوشتهاى گوسفندى داراى بوى بدى هستندکه احتمالا خارجى هستند.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    6 0
    هر زمان یکی از مسئولین با اطمینان خاطر بما میگه نگران نباشید ما مطمئن هستیم که اتفاق ناگواری حتما حتما خواهد افتاد. مثل شیخ حسن که گفت انچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم...... واقعا حق ایرانی جماعت خوردن گوشت منجمد برزیلی هست
  • صالح کعب IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    خوبه شیخ حسن گوشت ئخ زده که قبلا تمام ادایان مسلمانان میگفتنند اینها حرامنند چون از غرب میاید ارحمدالله گوشت چیزی دیگیه نیارنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس