کد خبر 1062185
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
صیادمنش

خبر روز گذشته رسانه ترک خیلی‌ها را به اشتباه انداخت و اینطور از آن برداشت شد که شاید ستاره جوان فصل گذشته استقلال دوباره به این تیم بازگردد.

به گزارش مشرق، سایت Takvim ترکیه مدعی شد سران باشگاه فنرباغچه و مدیر برنامه‌های اللهیار صیادمنش سخت در تلاش برای پیدا کردن تیمی جدید هستند تا این بازیکن ۱۸ساله حداقل یک یا دو سال دیگر در تیمی غیر از فنرباغچه کسب تجربه کند و به شرایط بازی برسد. اتفاقی که ظاهرا با حضور اللهیار در لیگ دسته اول رخ نداد و گفته می‌شود هنوز آماده بازی برای فنر در سوپرلیگ ترکیه نیست.

همین موضوع باعث شد احتمال بازگشت اللهیار به استقلال دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد تا جایی که برخی رسانه‌ها نوشتند تکاپوی نزدیکان به استقلال برای بازگرداندن اللهیار به تهران و حضور دوباره این بازیکن در جمع شاگردان فرهاد مجیدی نیز بیشتر از همیشه شده است، چراکه مجیدی نیز از جذب دوباره این ملی‌پوش جوان و مستعد استقبال کرده است.

در واقع بازگشت صیادمنش که در دوران کوتاه حضورش در ترکیب استقلال همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد، می‌توانست یکی از بهترین اتفاقات ممکن در راه تقویت تیم باشد و طرفداران را راضی کند اما شنیده‌ها حاکی است که این بازیکن جوان در مسیری که پیش گرفته هرگز در آن به بازگشت به ایران فکر نمی‌کند و اگر هم قرار به ترانسفر از فنرباغچه باشد، او راهی یکی از لیگ‌های اروپایی خواهد شد. از سوی دیگر فنرباغچه برای انتقال قرضی صیادمنش به دیگر تیم‌ها نیز مبلغ قابل‌توجهی دریافت خواهد کرد که در شرایط فعلی پرداخت آن در توان باشگاه استقلال نیست.

صیادمنش از لیگ‌های پرتغال و بلژیک پیشنهاد دارد اما آینده او شاید خیلی هم بی‌ربط به سرنوشت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نباشد!

 اللهیار - ویلموتس به نفع صیادمنش

سایت «صباح» ترکیه در جدیدترین خبر درباره مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان مدعی شد سرمربی 51 ساله بلژیکی با وجود داشتن پیشنهاد از آنتورپ ترجیح داد با فنرباغچه وارد مذاکره شود. طبق گزارش این سایت، ویلموتس پیشنهاد آنتورپ را رد کرد و مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه فنرباغچه انجام داد و به نظر می‌رسد این سرمربی بلژیکی در آستانه توافق نهایی با باشگاه ترکیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

وعده جالب ویلموتس به صیادمنش

حتما تعریف و تمجیدهای ویلموتس از اللهیار را به خاطر دارید. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درمورد این بازیکن گفته بود: «در تیم ملی مهاجمی داریم که تنها ۱۸ سال دارد. او مقابل آلمان در جام جهانی زیر ۱۷ سال موفق شد دو گل بزند. او (صیادمنش) در دیدار دوستانه مقابل سوریه به عنوان یار ذخیره به میدان آمد و گلزنی کرد. من از این پدیده‌های ایرانی خیلی خوشحال هستم و باید از آنها استفاده شود.»

از سوی دیگر نیز مهاجم باشگاه فنرباغچه که در دوره ویلموتس برای اولین‌بار به تیم ملی دعوت شد، در بخشی از گفت‌وگویش درباره سرمربی سابق تیم ملی گفته بود: «ویلموتس بازی‌ام را خیلی دوست داشت و به من می‌گفت استعداد فوق‌العاده‌ای داری و قطعا در آینده می‌توانی بهترین مهاجم آسیا شوی. او حتی یک‌بار به من گفت سرمربی هر تیمی در فوتبال اروپا شوم تو را می‌خرم. به هرحال او هم برای ما زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

حالا با این شرایط اگر این انتقال انجام و ویلموتس راهی ترکیه شود، قطعا این موضوع به سود اللهیار خواهد بود و با توجه به شناخت سرمربی بلژیکی از توانمندی‌های صیادمنش جوان، جایگاه این بازیکن در فنرباغچه مستحکم خواهد شد.

با این حال طبق مستندات و شنیده‌ها اگر هم این اتفاق نیفتد و ویلموتس در کشوری غیر از ترکیه مشغول کار شود احتمالا صیادمنش نیز در سبد خرید وی قرار گرفته و سعی می‌کند تا به هر ترتیبی در تیم جدیدش او را جذب کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس