کد خبر 1062023
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
ایرج حریرچی

معاون وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در روزهای اخیر سیر شیوع بیماری کرونا در کشور نسبتا نزولی است که با تداوم و افزایش همکاری و مشارکت مردم می‌توانیم به این آمار نیز تداوم ببخشیم.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی شامگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد تمامی محدودیت‌های در سطح کشور اعم از تعطیلی مراکز آموزشی و اماکن زیارتی تنها در راستای کاهش ترددها و تجمع‌های غیر ضروری است.

وی با بیان اینکه سیر شیوع بیماری کرونا در کشور نسبتا نزولی است افزود: در حال حاضر در روزهای اخیر سیر شیوع بیماری کرونا در کشور نسبتا نزولی است که با تداوم و افزایش همکاری و مشارکت مردم می‌توانیم به این آمار نیز تداوم ببخشیم.

بیشتر بخوانید:

زالی: نتیجه این ازدحام دو هفته دیگر مشخص می‌شود

زالی: در محیط‌های بیرونی از ماسک استفاده کنید

حریرچی در ادامه با تاکید بر کاهش شیوع این بیماری ویروسی در قم تصریح کرد: برای نخستین بار در ماه‌های اخیر تعداد فوتی‌ها در کشور از رقم  ۱۰۰ نفر پایین‌تر آمده و این دستاورد مهمی است.

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در سایر استان‌های کشور بیان کرد: هم‌اکنون در ۲۵ درصد از استان‌های سطح کشور شاهد کاهش میزان ابتلا به بیماری کرونا هستیم به طوری که تعداد مبتلایان بین صفر تا ۱۰ نفر است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل قرار بود در دی ماه انجام شود اما به تاخیر افتاد و امروز انجام شد.

در پایان معاون وزیر بهداشت  در حکمی شهرام حبیب‌زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منصوب و از خدمات قدرت اخوان اکبری قدردانی و تشکرکرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    حسن تو می تونی اول بشی، زودتر شرایط رو عادی کن تا آمار پایین تر نیومده، از کدخدا عقب افتادیا
  • س IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    سلام. ان شاءالله که هر چه سریعتر تموم شه گسترش این ویروس. ولی چیزی که مشاهده میشه روند افزایشی هست. دولت می بایست خیلی سختگیرانه تر عمل کند. ...... .... ...
  • UA ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    اصلا نزولی نیست. چین مجددا درگیر شده. ایران هم نباید زود ذوق زده بشه. مردم همینطوری اهل مراعات نیستن این پیامهای دوگانه اثرات بدی رو به دنبال داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس