کد خبر 1062016
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کتائب‌سید الشهدا

کتائب سید الشهداء از گروه‌های الحشد الشعبی عراق آمریکا را تهدید کرد که اگر به دخالت‌هایش در امور عراق ادامه داده یا حمله‌ای علیه گروه‌های مقاومت مرتکب شود با پاسخی غافلگیر کننده روبه‌رو می‌شود.

به گزارش مشرق، «کاظم الفرطوسی» سخنگوی کتائب سید الشهداء روز سه شنبه آمریکا را به پاسخی غیر قابل پیش‌بینی در صورت حمله به فرماندهان الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت عراق تهدید کرد.

الفرطوسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم ،پروژه‌های آمریکا برای توطئه علیه عراق را در نتیجه وجود آگاهی جمعی و هوشیاری گروه‌های مقاومت و اقتدار حضور مرجعیت دینی در صحنه ناکام خواند و گفت: «واشنگتن به حاکمیت عراق احترام نمی‌گذارد و در هر چیز دخالت ‌می‌کند».

بیشتر بخوانید:

کتائب سید الشهداء: پاسخ عراق به آمریکا غافلگیرکننده خواهد بود

وی افزود: «مقاومت در برابر اشغالگری آمریکا حاضر و آماده است و اگر واشنگتن به حمله علیه شخصیت‌هایی در الحشد الشعبی یا گروه‌های مقاومت اقدام کند عواقب این امر وخیم خواهد بود و پاسخی غیر قابل پیش بینی از ما دریافت خواهد کرد».

سخنگوی کتائب سید الشهداء عراق با بیان اینکه موازنه‌های قوا میان دو کشور عراق و آمریکا برابر نیست، گفت: «بنابراین گفت‌وگوی راهبردی میان دو طرف هم هیچ فایده‌ای ندارد، زیرا واشنگتن که در هر چیزی مربوط به عراق است دخالت می‌کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    16 5
    فکر می کنی این تهدیدت علیه امریکا تاثیری هم داره ؟
  • مهدوی نژاد IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    7 0
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر لا اله الا الله لا اله الا الله لا اله الا الله اسلام پیروز است
  • احمد IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    4 0
    کتائب محترم چرا عقب نشینی؟ مگه شما قصد اخراج آمریکا را از مملکت خود نداشتین چه شده که ده پله عقب نشینی کردین نکنه در بین شما هم نفوذی داشتین
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    7 2
    من با اینکه خیلی جاها باهاتون مخالفم اما آمریکا خیلی بیشتر از چیزی که هست نمایشه. نمایش تو خالی قدرت و تلنولوژی. مثلا سفر به ماه. الان هنوز نمیتونن برن رو ماه اما تو پروژه آپولو رفتن ماه یه وانت به نام واه نورد هم بردن بعد دوباره لانچ شده برگشته زمین! یا مثلا در مورد ربات سازی! یه سگ مکانیکی ساختن که باید یه نیروگاه برق بهش وصل کنی میخوان بیارن تو جنگ! یه الاغ یا سگ معمولی ده برابر اون کارایی داره. یا مثلا f35 هرطور حساب میکنم اصلا چیز ترسناکی نیست که اینقدر بزرگش کردن. و f22 از اون خیلی بهتره! اما یه طوری وانمود میکنن یعنی ما یه هواپیمای افسانه ای داریم. یمن آپاچی و ترنادو رو انداخت دیگه.
  • ehsan IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    3 1
    شما که هنوز تقاص خون مهندس رو نگرفتی چطوری میخوای غافلگیرشون کنید امریکاییها به این نکته رسیدن که این حرفها بولوف سیاسی چون هیچ عکسل العملی نشان نمیدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس