کد خبر 1061932
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
بهنام محمودی

یک پیشکسوت والیبال ایران‌ معتقد است که تعویق المپیک به سود تیم ملی ایران بود و مربیان ایرانی هم می‌توانند جایگزین خوبی برای ایگور کولاکوویچ باشند.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی در مورد فسخ قرارداد کولاکوویچ و انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی والیبال ایران، توضیح داد: در حال حاضر نمی‌دانم قرارداد او فسخ شده یا نه، چون باید این فسخ قرارداد با رضایت دو طرف باشد که فعلا از طریق تلفن روند مذاکرات پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مربیان خارجی‌ ۱۰سال اخیر تیم ملی

او در واکنش به این موضوع که مربی خارجی بهتر است یا ایرانی؟ اظهار کرد: والیبال ما به قدری رشد کرده است که هم مربی داخلی می‌تواند تاثیرگذار باشد و هم مربی خارجی، اما باید اتاق فکر فدراسیون این مسائل را بررسی کرده و بهترین تصمیم گرفته شود. قطعا باید شرایط مالی فدراسیون والیبال برای بستن قرارداد جدید بررسی شود.

این پیشکسوت والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که می‌تواند به عملکرد کولاکوویچ نمره قبولی بدهد؟ تصریح کرد: کولاکوویچ اوایل حضورش در ایران خیلی والیبال ما را نمی‌شناخت، اما اواخر کم کم داشت بهتر می‌شد و نسبتا قابل قبول کار می‌کرد. به نوعی می‌توان گفت بی‌ثباتی مدیریت در یک سال گذشته، روی عملکرد او تاثیر داشت. اگر مدیری نباشد که از سرمربی تیم ملی برنامه ‌و هدف بخواهد، چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی ازسوی فدراسیون نیاز است برای این که تیم ملی با سرمربی جدید نتیجه بگیرد؟ خاطرنشان کرد: اکنون داورزنی بازگشته و باید در اولین فرصت و هرچه سریع‌تر با تشکیل کمیته‌ها، برنامه‌های خود را پیش ببرد. باید اهداف‌مان برای هر مسابقه از قبل  مشخص شوند. هم‌چنین نیاز است از الان دیگر نیم نگاهی به جوان‌ترها داشته و ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانترها را آماده کنیم. به هر حال رفته رفته باید نسل جایگزین را در ترکیب تیم ‌ملی، به جای ستاره‌های خود ببینیم که نیاز به کارشناسی دارد.

محمودی در پاسخ به این سوال که تعویق المپیک به سود والیبال ایران شد یا به ضررش؟ اظهار کرد: من فکر می‌کنم به نفع والیبال ما شد چون چند بازیکن آسیب دیده داشتیم که می‌توانند آماده شوند، هم‌چنین از طرفی هم داورزنی تازه به فدراسیون آمده و با زمانی که در اختیار دارد، برنامه‌ریزی خود را انجام‌ می‌دهد. ما زمان داشته باشیم بهتر نتیجه می‌گیریم و به نظرم از این‌ جهات به نفع ما بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس