کد خبر 1061755
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
قاسمپور

کارشناس فوتبال گفت:بازیکنان هم باید دست و دلبازی کنند و با کم کردن بخشی از دستمزدهایشان به باشگاه ها کمک کنند.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد عملکرد منفعلانه فوتبالیست ها و مربیان  ایرانی و عملکرد بهتر خارجی ها در روزهای انتشار ویروس کرونا در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: به هر حال متاسفم که بگویم با اینکه آنها مسلمان نیستند اما برخی اوقات در زمینه کمک به مستمندان و نیازمندان بهتر از برخی از ما عمل می کنند و مثل  مسلمانان واقعی عمل می کنند.  فوتبالیست های خارجی در روزهایی که کرونا هم نبود در زمینه مسئولیت های اجتماعی عملکرد فعال تری داشتند. به هر حال برخی از بازیکنان ایرانی هم عملکرد خوبی در این زمینه دارند و معتقدند که هرچقدر بخشش و انفاق بیشتری داشته باشی خدا بیشتر به شما خواهد داد.

وی افزود: برخی هم متاسفانه پول برایشان جاذبه زیادی دارد و دل کندن ازش برایشان سخت است. البته من جای آنها نیستم که بتوانم بگویم چرا کمتر به نیازمندان کمک می کنند اما شاید برخی از بازیکنان ما هم در خفا و دور از چشم دیگران به نیازمندان کمک کنند. به هر حال در این روزهای سخت کرونایی وضعیت برای همه بخصوص قشر ضعیف جامعه سخت شده است. آدم باید در این روزهای سخت سنگ باشد که نتواند درد و رنج مردم را ببیند. بازیکنان فوتبال هم قطعا باید مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاپیتان پارس جنوبی به کاهش دستمزدها

کارشناس فوتبال در مورد کاهش دستمزد بازیکنان در این روزها عنوان کرد: باشگاه های ایرانی در روزهای غیرکرونا هم مشکلات مالی زیادی داشتند و پرونده های موجود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موید این مطلب هست اکنون که با آمدن این ویروس مشکلات باشگاه ها دو چندان شده و آنها از نظر مالی در تنگنای بیشتری قرار دارند. بنابراین بازیکنان هم باید دست و دلبازی کنند و ملاحظه شرایط باشگاه های خود را بکنند. آنها می توانند با کم کردن بخشی از دستمزدهایشان به باشگاه ها کمک کنند. باشگاه های ایرانی مثل باشگاه های بزرگ خارجی پولدار نیستند و مانند آنها سود آوری هم ندارند بنابراین باید با کاهش دستمزد بازیکنان بخشی از مشکلات مالی خود را کم کنند.

قاسمپور در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان این کار را نمی کنند گفت: رفتارهای اجتماعی و مسئولیت های اجتماعی مثل آمپول نیست که با تزریق یکباره بتوان انتظار داشت که همه چیز درست شود. این مسایل به فاکتورهای مختلفی از جمله خانواده، تربیت ، ژن و... هم بستگی دارد. در این روزگار که دستفروش ها حتی حق دستفروشی به خاطر کرونا را ندارند باید حال هموطن و افراد مختلف و ضعیف جامعه را در نظر گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس