کد خبر 1061500
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
رضا حسن زاده

رضا حسن‌زاده، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، احمد سعادتمند با آگاهی از مشگلات باشگاه استقلال اداره این باشگاه را برعهده گرفته است.

به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده درباره جلسه روز گذشته برخی پیشکسوتان استقلال با احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: من به همراه رضا عنایتی، امیرحسین صادقی و آرش برهانی به دعوت آقای سعادتمند به دیدار ایشان رفتیم. شناخت ما از آقای سعادتمند به دوره حضورش به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بازمی‌گشت، اما از نزدیک او را ندیده بودیم. 

وی تصریح کرد: مدیرعامل جدید باشگاه از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود صحبت کرد که خوب به نظر می‌رسیدند. ما نیز گفته‌های هواداران عزیز و خواسته‌های‌شان را انتقال دادیم. ما گفتیم هواداران نگران هستند و باید به‌هم ریختگی درون و بیرون باشگاه مرتفع شود‌. ما از مشکلات مالی و دغدغه‌های بازیکنان صحبت کردیم و از آقای سعادتمند خواستیم شأن و جایگاه استقلال را که در سه چهار سال اخیر از بین رفته است، بازگرداند و از حق باشگاه دفاع کند. 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: یکی از نکات جالبی که در این جلسه به چشم آمد، احترام آقای سعادتمند به ما بود. ایشان با وجود اینکه ساعت دو بعدازظهر جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان داشت، آن را کنسل کرد. شاید مدیران دیگر به این جلسه می‌رفتند‌، اما ایشان به پیشکسوتان احترام گذاشت. امیدوارم برنامه‌های ایشان اجرا شده و مشکلات باشگاه حل شود. 

بیشتر بخوانید:

مجیدی در تماس با دیاباته چه گفت؟

حسن‌زاده با بیان اینکه مهمترین مشکل باشگاه استقلال مالی است، گفت: این نخستین جلسه باشگاه با پیشکسوتان نسل جدید بود و شاید در آینده نزدیک جلسه‌ای با قدیمی‌ها برگزار شود و هر فردی راهکاری بدهد. آقای سعادتمند قطعاً از مشکلات باشگاه خبر داشته که آمده و چشم بسته نیامده است. امیدوارم بتواند طلب‌های باشگاه از برخی سازمان‌ها و اسپانسرها را بگیرد تا مشکلات کمتر شود.

وی در ادامه این گفت‌وگو درباره اینکه سابقه حضور در سه فینال آسیا با استقلال را داشته، اما کمتر به او پرداخته شده است،گفت: ما مرده پرست هستیم و زمانی که آدم‌ها می‌میرند به یاد می‌‌آوریم چه کسی بودند، مثل مرحومان منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی. خودم دنبال این مسائل نبودم و در گذشته فکر نکنم از من جایی در این زمینه چیزی شنیده باشید. 

بازیکن پیشین تیم‌ فوتبال استقلال یادآور شد: من سه بار با استقلال به فینال آسیا رفتم که یک بار قهرمان شدیم. با تیم ملی هم در چین قهرمان شدم. عناوین زیاد دیگری هم دارم که خیلی به آن نپرداختم.  پس از اینکه با استقلال قهرمان آسیا شدیم، فصل بعد بار دیگر به فینال راه پیدا کردیم و به الهلال عربستان خوردیم. شاهرخ بیانی دو اخطاره بود و اگر بازی می‌کرد صد درصد می‌بردیم و قهرمان می‌شدیم. آن بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و اولین ضربه را خودم خراب کردم که در نهایت باختیم.

حسن‌زاده افزود: در فینال سوم و در تهران در شرایطی که کل بازی دست استقلال بود، راحت قهرمانی را از دست دادیم. خدا لعنت کند علی موسوی، سیروس دین‌محمدی و محمد مومنی را که راحت موقعیت از دست دادند! ما روی دو سانتر از جناحین از حریف ژاپنی گل خوردیم. باور کنید راحت می‌توانستیم با استقلال به ستاره سوم و حتی چهارم دست پیدا کنیم. هنوز علت قهرمان نشدن‌مان در تهران را نمی‌دانم و برای من ناراحت‌کننده بود. امیدوارم استقلال به روزهای خوبش با فرهاد مجیدی بازگردد و بتواند ستاره سوم قهرمانی آسیا را کسب کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 1
    آخییییییییییی
  • علیرضا IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    زنده باد استقلال واقعا خیلی حیف شد هیچ وقت اون بازی عجیب با جوبیلو یادمنمیره
  • کیسه DK ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 1
    چقدر خوش مزه جام آسیا ربطی به قهرمانی آسیا نداره ویا جام.در جام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس