پایگاه نظامی

کارشناس نظامی عراقی به اهداف پنهان و راز استقرار سامانه پاتریوت از سوی آمریکایی ها در داخل پایگاههای آنها در عراق پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، صفاء الاعسم کارشناس نظامی عراقی به اهداف پنهان و راز استقرار سامانه پاتریوت از سوی آمریکایی ها در داخل پایگاههای آنها در عراق پرداخت.

وی افزود: نظامیان آمریکایی در عراق به دنبال رفع تهدید ایران علیه اسرائیل و رهگیری موشکهای ایرانی که به سوی اسرائیل شلیک شود از داخل پایگاههای خود در داخل عراق پس از استقرار پاتریوت در داخل پایگاههای خود هستند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا در حال تجهیز یک پایگاه نظامی در سوریه است

جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای الحشد

الاعسم تاکید کرد: ارتش آمریکا به دنبال سیطره بر راههای بین المللی عراق به سوی سوریه به هر شکلی است خواه از طریق نظامی یا سیاسی. آمریکا به دنبال ممانعت از ارتباط میان ایران، عراق، سوریه و لبنان است.

این کارشناس نظامی عراق هدف از فشارها و تحرکات آمریکا را حمایت از متحدانش یعنی شیخ نشین های خلیج فارس و رژیم صهیونیستی دانست.

گفتنی است که مجله آمریکایی defensenews فاش کرد که آمریکا یک سامانه پدافندی جدید به‌نامC- RAM را کنار سامانه پدافندی پاتریوت در عراق مستقر کرده است.

آمریکا سامانه پاتریوت را در دو پایگاه عین الاسد در الانبار و حریر در منطقه کردستان عراق مستقر کرده است.

این مجله نوشت: سامانه جدید C- RAM نیز در چند منطقه در عراق برای مقابله با خمپاره‌ها، راکت‌ها و گلوله‌های توپ توسط وزارت دفاع آمریکا مستقر شده است. سامانه جدید می‌تواند از افراد نیز در برابر حملات راکتی محافظت کند.

بر پایه این گزارش، وزارت دفاع آمریکا چند پایگاه خود در عراق را تخلیه و نیروهایش را در بزرگترین و بهترین پایگاه‌ها تقویت کرده است و آنها حفاظت‌شده هستند و از چتر حفاظتی سامانه‌های Patriots و C-RAM بهره‌مند خواهند شد.

مجله defensenews نوشت: تقویت نیروهای آمریکایی در پایگاههای حفاظت‌شده توسط سامانه‌های Patriot و C-RAM حفاظت بیشتری از آمریکایی‌ها ایجاد خواهد کرد و گامی مثبت است اما احتمالاً کافی نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    عجب رویی هم داره دیگه غیر پاتریوت چیزی ندارن ؟ سوم خرداد نمیخوان؟
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      0 1
      بوک و پانتسیر و اس ۴۰۰ بفرست. چون سابقه درخشانی داشتن تو سوریه!!! خخخخخ
  • DE ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 1
    اهداف پنهان استقرار پاتریوت در پایگاههای نظامی آمریکا در عراق// اهداف پنهانی نیست . پاتریوت یکی زیر میزنه یکی رو میزنه یکی در میکنه برای همینه بوی گندش عالمگیر شده.چون پاتریوت دیگه مورد استفاده نظامی نداره برای مبارزه با ویروس کرونا آنها را آورده اند.شاید بتوانند چندتا ویروس کرونا را از کار بیندازند.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    این جای هیچ نگرانی ندارد فقط کافیست با رعد 500 انتدا این سامانه ها سپس با موشکهای غیر کامپوزیت اهداف اصلی کوبیده شوند.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    خوب همشون خوراک پبهادهای انتحاری حشد هستند میشه گفت ناشناس - مثل همان هایی که یمن به پاتریوت های عربستان حمله می کند
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    ما تا زمانی تحت فرمان امام باشیم وبه سخنانش گوش کنیم در هر جبهه ای پیروز هستیم شک نکنید از امریکا قدرت بیشتری داریم به امید روزی به رهبری امام خامنه ای بر امریکا پیروز شویم همانطور که تا کنون پیروز بودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس